Логотип репозиторію
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Legka O. V."

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Вдосконалення управління якістю в сфері охорони здоров'я
    (2022) Легка О. В.; Legka O. V.; Сергійчук С. І.
    Легка О. В. "Вдосконалення управління якістю в сфері охорони здоров'я". Кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістр за спеціальністю 073 "Менеджмент" – Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, Миколаїв, 2022. Кваліфікаційна робота присвячена актуальним проблемам теоретичних, методичних і практичних аспектів вдосконалення інноваційної діяльності у сфери охорони здоров'я. У роботі розглянуто сутність і зміст управління якістю медичних послуг, основи стандартизації та структура системи управління якістю в закладах охорони здоров’я. Проведено аналіз системи контролю якості медичної допомоги в закладах охорони здоров'я Миколаївської області та проведено оцінку системи управління якістю первинної медичної допомоги. Запропоновано модель системи управління якістю медичної допомоги на основі внутрішнього аудиту, яка складаєтся з нормативно-правового забезпечення управління якістю медичної допомоги і середовища забезпечення якості медичної допомоги в закладі охорони здоров’я і цикл аудиту, також визначає базові положення процесів управління якістю та умови ефективного управління якістю медичних послуг і дієвість внутрішнього аудиту, що сприятиме підвищенню ефективності прийняття і реалізації управлінських рішень для забезпечення безперервного покращення якості медичної допомоги в закладі охорони здоров’я. Розроблено науково-методичний підхід щодо поліпшення якості медичних послуг на основі математичної моделі з урахуванням найбільш значущих критеріїв та визначенням їхньої ваги в загальній оцінці, що дасть змогу лікувальним закладам на підставі налагодженого зворотного зв’язку з пацієнтами розрахувати діапазон якості наданих медичних послуг.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Надіслати відгук