Перегляд за Автор "Ponomarenko N. M."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ English speaking drills for quality communication(2024) Ponomarenko N. M.; Smuhliakova M. K.; Пономаренко Н. М.; Смуглякова М. К.У цій статті представлено комплексний огляд якісних вправ з розвитку мовлення для студентів, які вивчають англійську мову професійного спрямування, з виокремленням кількох ефективних підходів та вправ. Навички говоріння є невід’ємною частиною викладання англійської мови професійного спрямування, і їхній розвиток вимагає від студентів зосередження на точності, плавності, доречності та комунікативній компетентності. Щоб досягти цього, ефективне навчання говоріння англійською мовою професійного спрямування має включати різноманітні стратегії викладання, які залучають студентів до автентичної та змістовної комунікації, а також надають можливості для чіткого викладання мовних структур та функцій.Документ Pedagogical aspects of teaching english for professional purposes(2020) Smuhliakova, M. K.; Ponomarenko N. M.; Смуглякова, М. К.; Пономаренко, Н. М.Стаття присвячена актуальній темі викладання англійської мови для професійних цілей. ESP визначає аналіз потреб, яких мовних навичок найбільш потребують студенти, навчальний план розроблюється відповідним чином. Найголовніша аспект полягає в цілях у вивченні англійської мови для того, щоб спілкуватися з наявністю професійних навичок та виконують певні функції, пов'язані з роботою.Документ Quality speaking activities for advanced esl students(2023) Ponomarenko N. M.; Rybchuk L. I.Навички усного мовлення є невід’ємною частиною навчання англійської мови як іноземної і їхній розвиток вимагає від студентів зосередити увагу на правильності вільному володінні мовою, доцільності та комунікативній компетентності. Щоб досягти цього, ефективне навчання говорінню англійською мовою повинно включати різноманітні стратегії викладання, які залучають студентів до автентичної та змістовної комунікації. Розвиток стійких навичок говоріння може допомогти студентам ефективно спілкуватися англійською мовою та брати повноцінну участь у соціальній, академічній та професійній сферах. Ця стаття містить вичерпний огляд ефективних розмовних вправ для просунутих студентів, які вивчають англійську мову як іноземну, та висвітлює кілька ефективних підходів і вправ. Спираючись на дослідження та публікації, що розглядають викладання мови на основі завдань, дебатів, театральних вправ, інноваційних та різноманітних видів мовленнєвої діяльності, автентичних та релевантних видів мовленнєвої діяльності, а також технологічно опосередкованих видів мовленнєвої діяльності, наша розвідка демонструє, як ці підходи можуть суттєво покращити навички говоріння та комунікативну компетентність студентів, які вивчають англійську мову як іноземну, на просунутому рівні. Підхід TBLT є особливо ефективним для розвитку комунікативних навичок студентів, оскільки він дає можливість студентам практикувати свої навички мовлення в автентичному та актуальному контексті. Технологічно опосередкована мовленнєва діяльність з використанням онлайн-ресурсів, таких як відеочати та голосові повідомлення, також допомагає студентам покращити свої комунікативні навички в цифрову епоху. Впроваджуючи ці підходи та вправи у свою практику викладання, викладачі іноземної мови можуть забезпечити своїх студентів різноманітними та цікавими можливостями для розвитку їхніх мовленнєвих навичок. Ця стаття є корисним ресурсом для викладачів, які прагнуть розробити та впровадити ефективні вправи з розвитку говоріння, що задовольняють різноманітні потреби просунутих студентів.Документ Using artificial intelligence and language learning apps in learning foreign languages(2024) Smuhliakova M. K.; Ponomarenko N. M.; Смуглякова М. К.; Пономаренко Н. М.Стаття розглядає вплив сучасних технологій штучного інтелекту на процес навчання іноземних мов у контексті мобільних додатків та спрямована на аналіз використання штучного інтелекту в розробці та вдосконаленні мовних додатків для ефективного вивчення іноземних мов.Документ Зоонімна лексика. Зооніми cow, bull, ox, їх етимологія, семантика та функції в англійській мові(2020) Пономаренко Н. М.; Смуглякова, М. К.; Ponomarenko N. M.; Smuhliakova, M. K.В роботі розглянуто роль зоонімів в свідомості “мовної особистості” та їх використання в повсякденному житті. А саме роль деяких фразеологізмів із зоонімами, які широко вживаються в англійській мові, їх особливості вживання в переносному значенні. Мета написання полягає у комплексному аналізі етимологічних, семантичних та функціональних характеристик зоонімів в англійській мові.Документ Організація дистанційного навчання із використанням інноваційних технологій. Останні тренди ED-TECH(2023) Пономаренко Н. М.; Рибчук Л. І.; Ponomarenko N. M.; Rybchuk L. I.Основним завданням ефективної організації дистанційного навчання є правильний підхід до вибору засобів та подачі матеріалу. У статті розглянуто світові тенденції дистанційного навчання і фактори впливу на активний розвиток онлайн-освіти, яка в останні роки набуває поширення. Здійснено аналіз світового ринку освітніх технологій, що демонструє швидке зростання, особливо в умовах самоізоляції. Проаналізовано причини стрімкого зростання у світі кількості університетів, які здійснюють навчання студентів за дистанційною формою, внаслідок бурхливого розвитку інформаційно-комунікаційних технологій та популяризації освітніх інновацій.