Перегляд за Автор "Sirivchuk A. S."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Автоматизація керування безекіпажного морського технологічного комплексу для задач гуманітарного розмінування водних транспортних шляхів України(Херсонська державна морська академія, 2024) Збруцький О. В.; Сірівчук А. С.; Трибулькевич С. Л.; Zbrutsky O. V.; Sirivchuk A. S.; Trybulkevich S. L.Безпека водних шляхів України є важливою задачею сьогодення, особливу увагу слід приділяти наявності підводних потенційно небезпечних об’єктів, у тому числі й вибухових. Пропонується використання безекіпажної самохідної плавучої платформи, яка оснащена ненаселеним прив’язним підводним апаратом для виявлення та ідентифікації таких об’єктів. Використання такої системи надає особливі вимоги до системи автоматичного керування через наявність двох самохідних об’єктів з’єднаних між собою гнучким зв’язком, особливістю якої є необхідність забезпечення плоскопаралельного руху платформи зі збереженням кута рискання. Для забезпечення плоско-паралельного руху пропонується використання рушійно-кермового комплексу, що складається з чотирьох рушіїв, що знаходяться під певним кутом до головної осі симетрії платформи. У роботі представлено закон керування кожного двигуна залежно від визначеного вектора руху, що є однією зі складових тактичного рівня системи автоматичного керування. Запропоновано використання ієрархічної системи автоматичного керування, де особливістю є спільний стратегічний рівень для всієї системи та окремі тактичні та виконавчі рівні для безекіпажної самохідної плавучої платформи та ненаселеного прив’язного підводного апарата.Документ Аналіз систем виявлення та реагування на кібератаки для оптимізації роботи SOC(2023) Сірівчук, А. С.; Михайличенко А. В.; Sirivchuk A. S.; Mykhailychenko A.V.Забезпечення інформаційної безпеки є важливою задачею будь-якої організації. SOC займаються забезпеченням виявленню та реакції інциденти в сфері кіберзахисту. Для забезпечення даних функцій необхідно оптимізувати процес системи моніторингу та захисту інформації в комп’ютерній системі організації. В роботі приведено короткий опис та особливості SIEM, SOAR та XDR-систем та їх роль в роботі SOC.Документ Ескізний проект створення вантажного саморухомого підводного носія(2021) Блінцов, В. С.; Бабкін, Г. В.; Войтасик А. М.; Клочков, О. П.; Сірівчук, А. С.; Алоба Л. Т.; Blintsov, V. S.; Babkin, G. V.; Voytasik A. N.; Klochkov A. P.; Sirivchuk A. S.; Aloba Л. Т.Розглянуто основні проблеми, які потребують свого вирішення при розробці ескізного проекту вантажного саморухомого підводного носія. Сформульовано низку науководослідних і організаційно-технічних заходів, виконаних при виконанні ескізного проекту. Обґрунтовано перелік прийнятих технічних рішень для елементів і систем вантажного саморухомого підводного носія.Документ Концепція модульного програмного забезпечення підводних апаратів(2023) Сірівчук, А. С.; Клочков О. П.; Sirivchuk A. S.; Klochkov O. P.Розробка нових засобів підводної робототехніки є актуальною задачею сьогодення. Одним з ключових етапів створення підводних апаратів є розробка його програмного забезпечення. Представлено опис бібліотеки базового класу підводного апарата для об'єктно-орієнтованої мови програмування.Документ Розробка ієрархічної структури системи інформаційного обміну підводного апарата(2022) Сірівчук, А. С.; Клочков, О. П.; Sirivchuk A. S.; Klochkov O. P.Розробка системи інформаційного обміну підводного апарата зазвичай є окремим завданням при проектуванні кожного засобу підводної робототехніки. Одним з завдань сьогодення є створення такої структури системи інформаційного обміну, що забезпечить її модульність конструкції та зменшення зусиль на розробку унікальної для кожної серії апаратів системи. Для вирішення даного завдання пропонується використання трирівневої системи інформаційного обміну, яка забезпечить модульність системи.Документ Система вимірювання динамічних характеристик безекіпажного катера як складова його системи автоматичного керування(Херсонська державна морська академія, 2024) Войтасик А. М.; Костенко Д. В.; Сірівчук А. С.; Voitasyk A. M.; Sirivchuk A. S.; Kostenko D. V.Розроблено структуру та принципи роботи системи вимірювання динамічних параметрів руху безекіпажного надводного катера, яка входить до складу його системи автоматичного керування для забезпечення ефективного маневрування та виконання операцій у морському середовищі. Систему вимірювання динамічних характеристик реалізовано за допомогою єдиного модуля сенсорів, що включає трьохосьові акселерометри, магнітометри, гіроскопи та GPS-приймач. Для обробки даних застосовуються медіанні фільтри для зменшення шуму, алгоритм Маджвіка для підвищення точності визначення кутового положення та метод Адамса для розрахунку лінійних прискорень через інтегрування. Всі процеси обробки та візуалізації реалізовані у програмному середовищі MATLAB Simulink із використанням UDP-протоколу передачі даних. Запропонована система вимірювання динамічних характеристик здатна забезпечити визначення основних параметрів руху безекіпажного надводного катера в режимі реального часу. Система дозволяє оптимізувати роботу автоматичного керування безекіпажного надводного катера, підлаштовуючи його до умов експлуатації та гарантувати об’єднану роботу з іншими підсистемами. Розроблена система вперше реалізує інтегроване рішення для вимірювання динамічних параметрів безекіпажного надводного катера на базі компактного модуля сенсорів. Інформаційна обробка здійснюється за допомогою алгоритмів, що забезпечують високу точність вимірювань та мінімізацію помилок, викликаних зовнішніми впливами. Система вимірювання динамічних характеристик є основою для створення автоматизованих безекіпажних катерів, що можуть виконувати широкий спектр завдань, зокрема патрулювання, моніторинг та оперативне реагування. Її використання знижує витрати на експлуатацію та підвищує ефективність морських операцій. Основними її відмінностями є особливості схемотехнічної реалізації, форма інформаційного представлення засобами програмного середовища MATLAB Simulink та менша собівартість виробництва чинного зразка у порівнянні зі світовими аналогами.