Перегляд за Автор "Smuhliakova M. K."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ English speaking drills for quality communication(2024) Ponomarenko N. M.; Smuhliakova M. K.; Пономаренко Н. М.; Смуглякова М. К.У цій статті представлено комплексний огляд якісних вправ з розвитку мовлення для студентів, які вивчають англійську мову професійного спрямування, з виокремленням кількох ефективних підходів та вправ. Навички говоріння є невід’ємною частиною викладання англійської мови професійного спрямування, і їхній розвиток вимагає від студентів зосередження на точності, плавності, доречності та комунікативній компетентності. Щоб досягти цього, ефективне навчання говоріння англійською мовою професійного спрямування має включати різноманітні стратегії викладання, які залучають студентів до автентичної та змістовної комунікації, а також надають можливості для чіткого викладання мовних структур та функцій.Документ How to develop students’ speaking confidence in esl classes(2020) Ponomarenko N. N.; Smuhliakova M. K.Документ The integration of military terminology in learning English(2025) Ponomarenko N. M.; Smuhliakova M. K.Глобальні зміни у сфері безпеки та зростаючий попит на спеціалізовані мовні навички зумовлюють необхідність включення військової термінології до програми викладання англійської мови як іноземної. Оскільки військовий дискурс став важливою частиною суспільних дискусій, дипломатичної взаємодії та висвітлення у засобах масової інформації, тривала російсько-українська війна виявила потребу в його розумінні як для військовослужбовців, так і для пересічних громадян. Попри це, систематизовані методи викладання військової термінології часто відсутні у навчальних програмах з англійської мови, особливо у невійськових закладах. Як наслідок, студенти засвоюють такі терміни фрагментарно, а не через кероване навчання. Традиційні методи викладання іноземної мови не можуть забезпечити достатню підготовку студентів до ефективного застосування військової термінології в реальних умовах, таких як кризові комунікації, аналіз ЗМІ та міжнародне співробітництво у сфері безпеки. У статті розглядаються освітні підходи до впровадження військової термінології на заняттях з англійської мови як іноземної. Огляд сучасних досліджень демонструє, що навчання на основі завдань, корпусний аналіз і методи перекладу сприяють кращому засвоєнню військової лексики студентами. Дослідження свідчать, що систематизоване навчання у професійних військових середовищах забезпечує вимірні покращення мовної компетентності. Крім того, вивчення соціальної функції військової термінології підтверджує, що її включення до навчальних курсів EFL не лише сприяє оволодінню мовою, а й готує студентів до участі в сучасному безпековому дискурсі. Використання газетних статей про війни та конфлікти є ефективним методом викладання військової термінології, оскільки вони пропонують реальний, насичений контекстом зміст. Студенти можуть ефективно використовувати військову лексику, виконуючи такі вправи, як класифікація слів, аналіз заголовків, перефразування, дискусії та вправи на переклад. Заохочуючи як розуміння, так і практичне використання лексики, ці методи сприяють правильному використанню військової термінології як в академічному, так і в професійному контекстах.Документ Using artificial intelligence and language learning apps in learning foreign languages(2024) Smuhliakova M. K.; Ponomarenko N. M.; Смуглякова М. К.; Пономаренко Н. М.Стаття розглядає вплив сучасних технологій штучного інтелекту на процес навчання іноземних мов у контексті мобільних додатків та спрямована на аналіз використання штучного інтелекту в розробці та вдосконаленні мовних додатків для ефективного вивчення іноземних мов.Документ Впровадження інновацій у закладах вищої освіти: досвід, проблеми, перспективи(2022) Заскалета С. Г.; Смуглякова М. К.; Zaskaleta S. G.; Smuhliakova M. K.Стаття присвячена проблемі впровадження інновацій у вищих навчальних закладах. Аналіз літературних джерел, предметом якого є впровадження інноваційних технологій в освітнє середовище сучасного навчального закладу з урахуванням позитивного європейського досвіду в сучасній Україні, свідчить про значний інтерес науковців до цих питань. На думку дослідників, вищі навчальні заклади можуть успішно працювати за наявності відповідної підтримки з боку держави та розробки концепції розвитку, як економіки держави загалом, так і її провідної складової частини – вищої освіти. Визначено загальні тенденції. Це: реформування системи професійної підготовки фахівців, інноваційна спрямованість професійної підготовки вчителів. Проаналізовано стан проблеми, вивчено зарубіжний досвід та намічено шляхи його використання. Зазначається, що процеси реформування освіти спрямовані на здобуття майбутніми фахівцями знань, умінь і навичок, перетворення їх у компетентності, що забезпечить успішність їхнього професійного та особистісного розвитку, готовність мобільно реагувати на виклики часу, реалізацію суспільно важливі завдання – навчання впродовж життя. Використання технологій змішаного навчання – це нова організація навчального процесу, яка викликає багато питань до викладачів та адміністрації вищих навчальних закладів: вибір засобів роботи, організація дистанційного навчання; оцінювання учнів та контроль за їхньою навчально-пізнавальною діяльністю, розробка або вибір моделі змішаного навчання, налагодження ефективної взаємодії всіх учасників навчального процесу, забезпечення якості освіти. Перспективним напрямком змішаного навчання є інтеграція онлайн- навчання з традиційним.