Перегляд за Автор "Vorotincev Maksym"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Трансформація маркетингової діяльності ритейлингових підприємств(НУК, 2023-12-01) Воротинцев Максим; Корнієнко Оксана; Vorotincev MaksymЗ’ясовано, що в умовах трансформаційних процесів економіки відбуваються якісні зміни ціннісних орієнтирів у процесі розробки та прийняття маркетингових рішень. Визначено, що ключовими засадами діджитамаркетингу в сфері ритейлу визначено клієнтоорієнтовність, масову індивідуалізацію та застосування цифрових технологій. У результаті узагальнення альтернативних варіантів комплексу маркетингу для ритейлингових підприємств побудовано модель «6Р».