№1(7) 2017
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд №1(7) 2017 за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 20
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Mechanical and Tribological Performance of TC4 Alloy with Surface Plasma Molybdenization(2017) Ben Nengjun; Zhou Pengfei; Yan Guojun; Liang WenpingДокумент Документ Designs That Can Affect the Stability of Some Small and High-Speed Vessels(2017) Korobanov Yuriy N.; Kuznetsov Anatoliy I.; Korobanova Alla A.Аналізу підведені конструктивні рішення, які використовуються в суднобудуванні швидкісних катамаранів з малою площею ватерлінії, здатні підвищити надійність їх експлуатації. Мова йде про можливі шляхи підвищення продовжної остійності, а також про реалізацію конструктивних заходів, що описані в літературних джерелах. Отримані загальні залежності, які дозволяють визначити основні конструктивні елементи пристроїв здатних підвищувати остійність. Приведено також критичні зауваження стосовно деяких недоліків описаних конструкцій.Документ Optimization of Control Algorithm for BLDCM in the Ship(2017) Lixiang Sun; Xiuwen ShanДокумент Management of NUOS Education Quality in the “3+X” Joint Program with Zhejiang International Maritime College(2017) Ryzhkov Alexander S.Проведено розрахунок кількісної оцінки якості викладання Національним університетом кораблебудування імені адмірала Макарова за спільною навчальною програмою «3+Х» з Міжнародним морським коледжем Чжецзян. Отримані результати дають можливість вносити корективи в навчальний процес з метою підвищення якості освітніх послуг.Документ Research on the Surface Quality Evaluation of Racing Car Deflector with Highlight Line Analysis in Assembly Environment(2017) Qi Gu; Hong-ling Su; Ming-liang Li; Wei-dong HuiДокумент Planning the content management of the project of deep-water archaeological studies(2017) Nadtochіi Anatolii V.Розроблено модель управління вмістом проектів глибоководних археологічних досліджень із застосуванням роботизованих комплексів і технологій. З позицій теорії управління проектами визначено продукт проекту глибоководних археологічних досліджень, в якості якого виступає інформаційний масив, що забезпечує отримання нових знань про артефактних об'єкті і дозволяє в подальшому формувати управлінські рішення по відношенню до нього.Документ Research and Application of the Adaptive Agricultural Machinery Path Tracing Method Based on BP Neural Network(2017) Guojun Yan; Jianhua Gu; Nengjun Ben; Lili WangДокумент Analytical Studies of the Physical Fields of Hydroacoustic Stations with Linear Long-Length Towed Arrays Near the Sea Surface(2017) Leyko Aleksandr G.; Derepa Anatoliy V.Виходячи із завдання систематизованого дослідження характеристик гідроакустичних станцій в умовах, що моделюють реальні, в роботі розглянуто модельне уявлення лінійної протяжної буксируваної антени такої станції в присутності морської поверхні та одержані аналітичні співвідношення, що дозволяють описати фізичні поля антени.Документ Design and Analysis of Doubly Salient Permanent Magnet Dual-Mechanical Port Motor for Offshore Ships(2017) Wang Yingxing; Li Yuanyuan; Huang ChunxiangДокумент Preparation and characterization of Cu-5%Ni-xC (x = 2 %, 4 %, 6 %, 8 %) composite materials(2017) Tianjing Li; Congxiang Lu; Pengfei Zhou; Yao Wang; Qingle Shi; Xinjiang ZhangДокумент Special features of management of the joint projects of water zone clearing by subdivisions of the state emergency service of ukraine and organizations developing the means of marine robotics(2017) Blintsov Volodymyr S.; Hrytsaienko Maksym H.; Блінцов Володимир Степанович; Грицаєнко Максим ГеоргійовичПоказано доцільність виконання робіт з очищення акваторій від підводних потенційно небезпечних об'єктів за допомогою підводних апаратів-роботів. Розроблено узагальнену модель формування спільного проекту для підрозділу Державної служби з надзвичайних ситуацій України та організації-розробника засобів морської робототехніки. Запропонована модель може слугувати теоретичною основою для організації таких робіт в умовах тимчасової відсутності коштів морської робототехніки серійного виробництва.Документ Remote Monitoring System of pHDetection Based on SI4432 / D. Rongwei(2017) Rongwei DongДокумент Документ Research on Core Technical Transformation of Crankshaft Production Line for Marine Internal Combustion Engine(2017) Yucai Hu; Nengjun BenДокумент Study on the Simulation of Thermal-Structure Coupling on Retarding Disk and Analysis of Brake Component Model(2017) Wenhua Luo; Shuying JiangДокумент Open Innovation In Maritime Industry(2017) Solesvik Marina B.Документ Economic Resources of the World Ocean(2017) Parsyak Vladymir N.; Parsyak Kateryna V.Наведено аргументи на користь дбайливого використання людиною природних ресурсів Світового океану, які становлять останній планетарний резерв усього того, що необхідно для підтримки життя на землі. Розроблено і детально прокоментовано класифікацію економічних ресурсів Світового океану. Продемонстровано джерела їх походження: гідросферу, літосферу, біосферу, атмосферу. Систематизовано потреби людей, які підштовхують їх до пошуку, видобутку й переробки ресурсів. Представлено широку палітру сировини, потрібної для налагодження й продовження промислового виробництва. Складено вичерпний перелік альтернативної енергетики й рекреацій, якими багатий Світовий океан. Підкреслено поділ економічних ресурсів на поновлювані й непоновлювані, а також ті, які можуть бути замінені або є унікальними.Документ Testing of a computer program for the dynamics of the model of a marine tethered system with flexible connection = Тестирование компьютерной программы модели динамики морской привязной системы с гибкой связью(2017) Trunin, K. S.; Трунин, К. С.There have been studied the existing marine tethered systems (MTS) which have a flexible connection (FC) in their composition. There are obtained equations of the dynamics of the FC element of the MTS, which allow describing its substantial displacement in the absolute coordinate system. On the basis of these equations, a mathematical model of two linked FC elements is created, making it possible to develop an algorithm for calculating the dynamics of the FC at its large displacements = Нами изучены существующие морские привязные системы (МПС) [18], имеющие в своём составе гибкие связи (ГС). Были получены уравнения динамики элемента ГС МПС, описывающие его значительные перемещения в абсолютной системе координат [19], на основе которых. создана математическая модель двух связанных элементов ГС МПС, которая позволила разработать алгоритм расчёта динамики ГС при её больших перемещениях.Документ Application of Three-Dimensional Modeling for Gradient Aerosol Technologies for Separating Ice Crankcase Gases(2017) Ryzhkov Serhiy S.Застосовано тривимірне моделювання для градієнтних аерозольних технологій сепарації картерних газів двигунів внутрішнього згоряння. Створено тривимірні моделі для чисельного експерименту вдосконаленого масловіддільника-прототипу. Виконано дослідження в діапазоні витрат картерних газів 2...10 м3/год. На основі розрахунків створено дослідний зразок сепаратора та виконано його експериментальні дослідження на спеціальному стенді. Визначено коефіцієнт сумарної ефективності очищення, який досягає 99,9 %.