Матеріали конференцій (ДВЗ,УтаТЕ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Матеріали конференцій (ДВЗ,УтаТЕ) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 47
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вибір матеріалів при створенні активаторів для магнітної обробки палива(2013) Наливайко, В. С.; Маханько, О. В.; Авдюнін, Р. Ю.Розглянуто результати дослідження труб паливопроводів із різних матеріалів та різних форм поперечного перерізу.Документ Поліпшення екологічних характеристик дизельних двигунів за допомогою додавання водню до дизельного палива(2013) Тимошевський, Б. Г.; Ткач, М. Р.; Шалапко, Д. О.Дослідження показали, що додавання водню до основного дизельного палива дозволяє зменшити питому ефективну витрату палива на 0,5…3%, збільшити потужність двигуна на 2…3% та покращити екологічні показники викидів вуглеводнів (СmНn) до 50%, а монооксиду вуглецю (СО2) – на 15…25%.Документ Принципиальные схемы повышения эффективности двс при помощи добавок в основное топливо(2014) Тимошевский, Б. Г.; Ткач, М. Р.; Шалапко, Д. О.Использование схемы подачи водорода с регулированием начального давления позволяет наиболее выгодно подобрать порцию водорода и обеспечит надежную и эффективную работу схемы.Документ Розрахунок наявного «час-перерізу» вільного випуску газів при золотниковому гідравлічнопневматичному керуванні роботою випускного клапану(2014) Наливайко, В.С.; Хворостина, С. М.Розглянута робота зі створення гідродинамічної моделі роботи випускного клапана.Документ Повышение динамических характеристик автомобильных дизельных двигателей(2014) Минчев, Д. С.; Мошенцев, Ю. Л.; Нагорный, А. В.; Реппа, Д. В.Проведенные исследования показали, что использование программного комплекса Блиц-PRO позволяет выполнять достаточно адекватное моделирование режимов разгона автомобилей с механической трансмиссией.Документ Поиск рациональной поверхности теплообмена для охладителей наддувочного воздуха ДВС(2014) Мошенцев, Ю. Л.; Гогоренко, А. А.; Минчев, Д. С.Методика обработки экспериментальных данных, предложенная авторами, основана на получении коэффициента теплоотдачи от воздуха расчетным путем через определение коэффициента теплопередачи как функции КПД теплообменника, для которого известна схема взаимного течения теплоносителей и особенность перемешивания воздушного потока в каждом поперечном сечении по его ходу.Документ Дизелист Фирсов А. О. – его роль в создании танка Т-34(2014) Наливайко, В. С.О нелегкой судьбе неординарного человека, инженера-дизелиста Афанасия Осиповича Фирсова, стоявшего у истоков создания танка Т-34, а также принимавшего участие в зарождении дизелестроения в г. Николаеве.Документ Рациональное охлаждение наддувочного воздуха при работе двигателя 8ЧН 12/12 на частичных режимах(2014) Минчев, Д. С.; Мошенцев, Ю. Л.; Нагорный, А. В.; Тягниядно, Б. А.В результате выполненных исследований получены следующие результаты: 1) подогрев воздуха в ресивере дизельного двигателя при его работе на стационарных режимах холостого хода, малых и средних нагрузок является нецелесообразным (при температуре наружного воздуха t0 > 15 °C), так как приводит к росту расхода топлива и выбросов оксидов азота при условии эффективного регулирования температуры мосла на входе в двигатель; 2) повышение температуры воздуха в ресивере двигателя приводит к снижению индикаторного к.п.д. цикла ηi, которое частично компенсируется повышением механического к.п.д. двигателя ηm вследствие уменьшения работы насосных ходов по причине сокращения расхода воздуха и увеличения соотношения ps/pt.Документ Використання двигуна Стірлінга для утилізації теплоти відхідних газів автомобільного дизельного двигуна(2014) Мінчев, Д. С.; Нагірний, А. В.; Реппа, Д. В.В даній роботі розглядається питання доцільності застосування двигуна Стірлінга для утилізації енергії відхідних газів на прикладі силової установки вантажного автомобіля МАЗ-6430.Документ Динамические характеристики автомобильного дизельного двигателя при различном регулировании турбокомпрессора(2014) Минчев, Д. С.; Мошенцев, Ю. Л.; Нагорный, А. В.; Реппа, Д. В.Проведенные исследования показали, что использование программного комплекса Блиц-PRO позволяет выполнять достаточно адекватное моделирование динамических характеристик автомобильных двигателей для режимов разгона автомобилей с механической трансмиссией. Показано, что при уровне давления наддувочного воздуха ps ≈ 2 кг/см2. применение VNT регулирования турбины турбокомпрессора позволяет существенно повысить динамические характеристики двигателя без опасности попадания компрессора в зону помпажа.Документ Аналіз напрямків модернізації паливної апаратури сучасних ДВЗ(2019) Проскурін А. Ю.; Деревйов О. А.; Кривошея В. Ю.; Паламарчук В. В.; Proskurin A. Yu.; Dereviov O. F.; Kryvosheia V. Yu.; Palamarchuk V. V.Проведено аналіз напрямків модернізації паливної апаратури сучасних ДВЗ. Визначено основні конструктивні недоліки. Установлено, що одним з перспективних напрямків удосконалення паливної апаратури є перехід з механічного на електронне управління, яке дозволяє оптимально регулювати тиск і характеристику упорскування, здійснювати багатофазну подачу.Документ Вдосконалення конструкції форсунок акумуляторних систем подачі палива суднових ДВЗ(2019) Проскурін А. Ю.; Базарніков Є. В.; Гордєєв А. В.; Proskurin A. Yu.; Bazarnikov Ye. V.; Hordieiev A. V.Проведено аналіз сучасних форсунок акумуляторних систем подачі палива суднових ДВЗ. Визначено основні конструктивні недоліки. Установлено, що одним з варіантів усунення недоліків роботи форсунок є удосконалення голки з виключення натягу і різьблення в з'єднанні і з'єднання голки з поршнем з малим зазором.Документ Оптичні методи неруйнівного контролю деталей суднових двигунів(2019) Ткач М. Р.; Проскурін А. Ю.; Галинкін Ю. М.; Золотой Ю. Г.; Tkach M. R.; Proskurin A. Yu.; Halynkin Yu. M.; Zolotoy Yu. H.Удосконалено комплект обладнання, для визначення резонансних частот деталей суднового машинобудування методом лазерної спекл-інтерферометрії. Зазначене обладнання використано при виконання шести етапів госпрозрахункової науководослідної теми, результати досліджень передані замовнику. Зазначене обладнання використано при виконання госпрозрахункової науководослідної теми та при виконанні перевірочних дослідів.Документ Підвищення ефективності використання газового палива в суднових ДВЗ шляхом застосування форкамерно-факельного запалювання(2019) Проскурін А. Ю.; Єльніков Д. О.; Дяківська К. В.; Proskurin A. Yu.; Yelnikov D. O.; Diakivska K. V.Пропонується модернізувати дизельний двигун на дизельно-газовий двигун, який дозволяє шляхом простої заміни системи паливоподачі і підключення системи форкамерно-факельного запалювання переводити двигун на роботу з газового або дизельного циклу.Документ Загальні положення математичної моделі плавучого виробництва з видобутку сірководню з глибин Чорного моря та отриманням водню(2019) Проскурін А. Ю.; Галинкін Ю. М.; Проскуріна О. О.; Proskurin A. Yu.; Halynkin Yu. M.; Proskurina O. O.Визначено принциповий склад плавучого виробництва з видобутку сірководню, отримання водню, безпечного акумулювання та транспортування водню, що складається з низки систем та підсистем Розроблена математична модель плавучого виробництва водню, яка заснована на системі балансових рівнянь.Документ Підвищення ефективності використання етанолу в двигунах малотоннажних суден(2020) Проскурін Аркадій Юрійович; Кочетов Олександр Олексійович; Пташинський Дмитро ОлександровичДокумент Особливості конструкцій перспективних роторно-поршневих двигунів(2020) Ткач М. Р.; Познанський А. С.; Митрофанов О. С.; Проскурін А. Ю.; Tkach M. R.; Poznanskyi A. S.; Mytrofanov O. S.; Proskurin A. Y.Розглянуті схеми перспективних роторно-поршневих двигунів: турбокомпресорного типу, з рухомим блоком циліндрів, двигунів із зовнішнім згорянням, барабанно-поршневого типу з рухомими камерами згоряння та ін. На основі аналізу існуючих конструктивних схем і технології виготовлення сучасних роторно-поршневих двигунів установлено, що конструкція механізму руху двигуна 12РПД-4,4/1,75 є простішою за будовою та надійнішою порівняно з подібними існуючими роторно-поршневими двигунами.Документ Експериментальний стенд для дослідження дослідного зразка роторно-поршневого двигуна РПД-4,4/1,75(2020) Тимошевський Б. Г.; Митрофанов О. С.; Познанський А. С.; Проскурін А. Ю.; Tymoshevskyy B. G.; Mуtrofanov A. S.; Poznanskyi A. S.; Proskurin A. U.Наведена конструкція дослідного зразка роторно-поршневого двигуна РПД-4,4/1,75, на базі якого розроблено та виготовлено експериментальний стенд із системою вимірювання. Експериментальний стенд дає змогу отримати зміну основних параметрів та ефективних показників роторно-поршневого двигуна залежно від режиму роботи й параметрів стиснутого повітря на вході.Документ Визначення частот та форм резонансних коливань лопаток ГТД методом спеклінтерферометрії(2020) Ткач М. Р.; Моргун C. О.; Проскурін А. Ю.; Галинкін Ю. М.; Золотий Ю. Г.; Tkach M. R.; Morgun S. A.; Zloty Y. H; Proskurin A. Y.; Halynkin Y. M.Експериментальні дослідження вільних коливань лопаток проведено методом спеклінтерферометрії. Наведено опис експериментального стенду, вказані особливості використання оптичного устаткування і блоків обробки. Описано реалізований алгоритм проведення експериментальних досліджень, зазначені особливості оцифровки оптичних сигналів, які використовуються в розробленому програмному забезпеченні.Документ Встановлення і закріплення лопаток ГТД при експериментальному визначенні вібраційних характеристик методом цифрової спекл-інтерферометрії(2021) Ключник В. С.; Ткач, М. Р.; Золотий Ю. Г.; Галинкін Ю. М.; Проскурін, А. Ю.; Kluchnyk V. S.; Tkach, M. R.; Zlotiy Y. H.; Proskurin A. Y.; Halynkin Y. M.Представлені схеми закріплення лопатки ГТД при експериментальному визначенні їх вібраційних характеристик. Описано переваги і недоліки схем закріплення. Розроблено спеціальне оснащення, що дозволяє визначати вібраційні характеристики лопатки в процесі її експлуатації.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »