Кафедра енергетичного машинобудування (ЕМ)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра енергетичного машинобудування (ЕМ) за Ключові слова "142 "Енергетичне машинобудування""
Зараз показуємо 1 - 20 з 26
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Покращення надійності роботи дизельного двигуна, потужністю 150 кВт, за рахунок покращення контролю засмічення системи впуску. Прототип 6ЧН 13/11,5(2024) Табунщик Микола Миколайович; Швець Ігор АнаталійовичВ кваліфікаційній роботі, відповідно до завдання запропоновано рішення щодо покращення надійності роботи дизельного двигуна, потужністю 150 кВт, спроектованого на базі двигуна-прототипу 6ЧН 13/11,5 за рахунок покращення контролю засмічення системи впуску. Розглянуто та описано об’єкт встановлення двигуна, яким є колісний трактор Т-150. Окремо описано особливості конструкції та роботи двигуна-прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моментів що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Розглянуто та описано систему впуску штатного двигуна, розглянуто її переваги та недоліки. Виявлено проблеми в роботі пов’язані з поступовим засміченням системи пуску та відповідним збільшенням протитиску на впуску. Запропоновано рішення що передбачає модифікацію системи завдяки встановленню спеціального датчику що передбачає підвищення ефективності контролю засмічення. Виконано розрахунок параметрів роботи двигуна по зовнішній швидкісній характеристиці з урахуванням геометрії елементів системи. Оцінено ефективність прийнятих конструкторських рішень на надійність роботи дизельного двигуна. Описано проблеми щодо шкідливого впливу проектованого дизеля на навколишнє середовище під час роботи. Визначено кількісні показники викиду токсичних компонентів проектованого двигуна. Проаналізовано основні небезпеки що можуть виникати під час ремонту та експлуатації двигуна, та запропоновано заходи щодо їх запобігання. Розраховано рівні шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Покращення екологічних показників двигуна автонавантажувача, потужністю 60 кВт, за рахунок вдосконалення системи подачі палива. Прототип 4Ч 9,8/12,7(2022) Ісайко, Микола Миколайович; Швець Ігор АнатолійовичВ кваліфікаційній роботі, згідно поставленого завдання запропоновано конструкторське рішення щодо покращення екологічних показників двигуна автонавантажувача потужністю 60 кВт, спроектованого на базі двигуна прототипу 4Ч 9,8/12,7 за рахунок вдосконалення системи подачі палива. В роботі описано об’єкт встановлення двигуна, яким універсальний навантажувач Балканкар «Рекорд-2». Розглянуто та описано особливості конструкції та роботи двигуна-прототипу Д-3900К. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Описано будову штатної системи подачі палива. Проаналізовано її переваги та недоліки. Запропоновано заходи щодо вдосконалення системи подачі палива для покращення екологічних показників двигуна. Представлено конструкторське рішення, яке передбачає подачу змішаного палива, основу якого складає рідке дизельне паливо, з добавкою рідкої фази зрідженого газу. Запропоновано конструкцію форсунки для подачі змішаного палива. Розраховано основні параметри елементів системи живлення. Розглянуто проблеми щодо негативного впливу токсичних компонентів відпрацьованих газів на навколишнє середовище. Розраховано показники основних токсичних компонентів проектованого двигуна. Визначено можливі небезпеки що можуть виникати під час ремонту та експлуатації двигуна, та запропоновано заходи щодо їх запобігання. Визначено рівні шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Покращення ефективних показників стаціонарної електростанції, потужністю 330 кВт, за рахунок вдосконалення системи подачі палива. Прототип 6Ч 23/30(2022) Мардар, Віталій Дмитрович; Швець Ігор АнатолійовичВ кваліфікаційній роботі, згідно поставленого завдання здійснено покращення ефективних показників стаціонарної електростанції, потужністю 330 кВт, спроектованого на базі двигуна-прототипу 6Ч 23/30, за рахунок вдосконалення системи подачі палива. Описано об’єкт для встановлення двигуна, яким є стаціонарна електростанція. Розглянуто та описано особливості конструкції та роботи двигуна-прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Розглянуто проблеми, пов’язані із забезпеченням подачі запальної циклової порції дизельного палива. Описано особливості будови роботи та будови акумуляторної системи подачі палива. Запропоновано акумуляторну систему подачі палива як допоміжну (запалювальну) до основної газової системи подачі. Розраховано гідравлічні параметри та параметри міцності її основних елементів. Розглянуто основні проблеми щодо охорони праці та захисту навколишнього середовища під час роботи проектованого двигуна. Оцінено можливий вплив токсичних компонентів відпрацьованих газів на оточуюче середовище. Запропоновано ряд заходів для знешкодження шкідливого впливу токсичних компонентів. Визначено рівні шуму та вібрації проектованого двигуна. Запропоновано заходи для зменшення шкідливого впливу шуму та вібрації на навколишнє середовище.Документ Покращення ефективних показників стаціонарної електростанції, потужністю 330 кВт, за рахунок вдосконалення системи подачі палива. Прототип 6Ч 23/30(2023) Лаврук Максим Сергійович; Швець І. А.В даній кваліфікаційній роботі, відповідно до завдання запропоновано рішення щодо вирішення проблеми покращення ефективних показників стаціонарної електростанції, потужністю 330 кВт, спроектованої на базі двигуна-прототипу 6Ч 23/30, за рахунок вдосконалення системи подачі палива. Описано об’єкт встановлення двигуна, яким є стаціонарна дизель-генераторна електростанція. Розглянуто та описано особливості конструкції та роботи двигуна-прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Описано будову та роботу штатної паливної системи двигуна, розглянуто її переваги та недоліки. Виявлено особливості роботи паливної системи на різних режимах роботи двигуна. Запропоновано вдосконалену систему подачі палива. Виконано розрахунок елементів паливної системи та визначено витратні і геометричні параметри. Розглянуто та описано проблеми шкідливого впливу проектованого дизеля на навколишнє середовище під час роботи. Визначено кількісні показники викиду основних токсичних компонентів проектованого двигуна. Проаналізовано можливі небезпеки що можуть виникати під час ремонту та експлуатації двигуна, за запропоновано заходи щодо їх запобігання. Визначено рівні шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Покращення ефективних показників стаціонарної електростанції, потужністю 400 кВт, за рахунок застосування системи наддуву. Прототип 6Ч 23/30(2022) Пак, Олександр Васильович; Швець Ігор АнатолійовичВ кваліфікаційній роботі, відповідно до завдання вирішене питання покращення ефективних показників стаціонарної електростанції, потужністю 400 кВт на базі прототипу 6Ч 23/30, за рахунок застосування системи наддуву. Описано об’єкт встановлення двигуна-прототипу, яким є стаціонарна дизель-генераторна електростанція. Розглянуто та описано будову і роботу двигуна-прототипу, його систем та складових елементів. Розраховано параметри робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна а також складових зовнішнього теплового балансу. Проаналізовано та описано шляхи форсування двигунів, та їх перспективи щодо підвищення ефективності роботи двигунів внутрішнього згоряння. Обґрунтовано обрано систему газотурбінного наддуву як шлях ефективного форсування двигуна-прототипу. Описано її будову та принцип роботи. Запропоновано заходи щодо її встановлення на двигуні. Розраховано параметри термодинамічні робочого тіла при проходженні соплового апарату компресора та турбіни. Визначено геометричні параметри складових елементів турбокомпресору. Розглянуто проблеми пов’язані зі шкідливим впливом токсичних компонентів відпрацьованих газів на навколишнє середовище. Визначено показники виходу основних токсичних компонентів проектованого двигуна. Проаналізовано можливі небезпеки що можуть виникати під час ремонту та експлуатації двигуна, за запропоновано заходи щодо їх запобігання. Визначено рівні шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Покращення ефективності роботи системи живлення стаціонарної електростанції потужністю 115 кВт, за рахунок розробки конструкції дозатора газу. Прототип 6ЧН 11/12,5(2022) Паламарчук, Олександр Олександрович; Швець Ігор АнатолійовичВ кваліфікаційній роботі, відповідно до завдання вирішене питання щодо покращення ефективності роботи системи живлення стаціонарної електростанції, потужністю 115 кВт, спроектованого на базі двигуна прототипу 6ЧН 11/12,5, за рахунок вдосконалення конструкції дозатору газу. Розглянуто та описано об’єкт встановлення двигуна, яким є стаціонарна двигун-генераторна електростанція. Розглянуто особливості конструкції та роботи двигуна-прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Описано будову системи подачі палива. Запропоновано заходи щодо конвертації (переведення) робочого циклу дизеля на газодизельний. Розглянуто та запропоновано заходи щодо модифікації системи живлення з метою подачі газового палива. Покращено ефективність роботи системи живлення газовим паливом за рахунок уведення електронного керування. Запропоновано та розраховано конструкцію електронного дозатору газу. Розглянуто основні проблеми щодо шкідливого впливу токсичних компонентів відпрацьованих газів двигуна на навколишнє середовище. Проаналізовано можливі небезпеки що можуть виникати під час ремонту та експлуатації двигуна, за запропоновано заходи щодо їх запобігання. Визначено рівні шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Покращення ефективності системи охолодження комбайнового двигуна, потужністю 180 кВт, за рахунок вдосконалення конструкції муфти приводу вентилятора. Прототип 6ЧН 12/14(2022) Лукашин, Євгеній Олександрович; Швець Ігор АнатолійовичВ кваліфікаційній роботі, відповідно до завдання реалізовано завдання щодо покращення ефективності системи охолодження комбайнового двигуна, потужністю 180 кВт, спроектованого на базі прототипу 6ЧН 12/14, за рахунок вдосконалення конструкції муфти приводу вентилятора. Описано об’єкт на який встановлено двигун, яким є колісний, самохідний комбайн «Дон-1500». Розглянуто особливості конструкції та роботи двигуна прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Описано будову штатної системи охолодження. Запропоновано заходи щодо покращення ефективності роботи системи охолодження на протязі року. Запропоновано конструкцію муфти для приводу вентилятору. Розраховано складові елементи муфти приводу вентилятору. В роботі розглянуто основні проблеми щодо шкідливого впливу токсичних компонентів відпрацьованих газів на навколишнє середовище. Визначено показники виходу основних токсичних компонентів проектованого двигуна. Проаналізовано можливі небезпеки що можуть виникати під час ремонту та експлуатації двигуна, за запропоновано заходи щодо їх запобігання. Визначено рівні шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Покращення споживчих показників 4–тактного дизельного двигуна з наддувом, потужністю 600кВт з удосконаленням системи мащення. Прототип 6ЧН25/34(2024) Пшеничний Микита Сергійович; Нестеренко Вікторія ВалентинівнаТема кваліфікаційної роботи: «Покращення споживчих показників 4– тактного дизельного двигуна з наддувом, потужністю 600кВт з удосконаленням системи мащення. Прототип 6ЧН25/34». В роботі виконано опис конструкції двигуна-прототипа та його технічні характеристики, розглянуті основні схеми систем мащення двигунів внутрішнього згоряння. Проведено конструкторський розрахунок, в який входить: розрахунок робочого процесу дизельного двигуна, розрахунок теплового балансу, побудована індикаторна діаграма, динамічний розрахунок з побудовою графіків. Розроблено систему мащення двигуна 6ЧН25/34, виконано розрахунок односекційного шестерінчастого масляного насоса. В графічній частині проекту розроблені складальне креслення насоса, а також робоче креслення корпусу насоса. Визначені заходи по охороні праці та навколишнього середовища, розглянуті основні негативні фактори, що впливають на людину та навколишнє середовище при роботі двигуна. До проекту додаються 4 аркуші креслень формату А1.Документ Покращення технічних параметрів газового двигуна потужністю 410 кВт за рахунок використання альтернативного газового палива. Прототип - 6ГЧН25/34(2024) Гаєвський Вадим Сергійович; Галинкін Юрій МиколайовичПояснювальна записка до бакалаврської роботи на тему "Покращення технічних параметрів газового двигуна потужністю 410 кВт за рахунок використання альтернативного газового палива." складається із вступу, чотирьох розділів та шести додатків - трьох специфікацій та шести листів креслень. Текстова частина пояснювальної записки складається з опису конструкції двигуна-прототипу 6ЧГН25/34, виконані розрахунки робочого процесу проектованого двигуна з визначенням його основних параметрів. Розрахований тепловий баланс двигуна, теоретична і дійсна індикаторна діаграми. Для можливості побудова діаграм сил, що діють на КШМ, виконано динамічний розрахунок двигуна. В третьому розділі зроблений опис системи газопостачання та газогенераторної установки, виконаний розрахунок елементів паливної системи двигуна. Також в бакалаврській роботі розроблені заходи з охорони праці та захисту навколишнього середовища, зроблені загальні висновки по виконаній роботі. Додатки до пояснювальної записки містять креслення двигуна 6ГЧН25/34 (поперечний переріз), креслення складальне заслінки, а також діаграми сил, що діють на деталі КШМ, креслення загального виду електростанції, схема подачі газу в двигун та схема газогенераторної установки.Документ Проект 4-тактного дизельного двигуна потужністю 5400 кВт з розробкою технологічного процесу складання маслоохолоджувача. Прототип 6ЧН 43/61(2024) Войтович Владислав Ігорович; Познанський Андрій СтаніславовичВ дипломному проекті було виконано розрахунок робочого циклу 4-тактного дизельного двигуна 6ЧН 43/61 потужністю 5400 кВт при 500 об/хв колінчатого валу. За результатами розрахунку отримано основні параметри робочого циклу і побудовано теоретичну індикаторну діаграму. Проведено аналіз ефективних показників проектованого двигуна й прототипу. Виконано динамічний розрахунок двигуна та побудовані діаграми динаміки. Також виконано розрахунок систем, які обслуговують двигун, а саме – паливної, змащення, охолодження, повітропостачання і газовідводу та системи пуску. В технологічному розділі дипломної роботи розроблено технологічний процес складання маслоохолоджувача. В роботі розглянуто основні вимоги до експлуатації двигуна, розроблено заходи з охорони праці та розглянуто питання охорони навколишнього середовища. Дипломна робота виконана українською мовою на 83 аркушах розрахунково-пояснювальної записки. Використано 11 літературних джерел. Графічна частина представлена на 4 кресленнях формату А1.Документ Підвищення ефективності роботи двигуна транспортного засобу, потужністю 255 кВт, за рахунок вдосконалення конструкції поршня при зміні виду палива. Прототип 8ЧН13/14.(2021) Демчевський, Сергій Олегович; Нестеренко Вікторія ВалентинівнаВ кваліфікаційній роботі, відповідно до завдання, спроектовано газовий двигун з наддувом потужністю 255 кВт на базі прототипу 8ЧН13/14, та розроблено конструкцію поршня. Проектований двигун 8ГН13/14 планується встановити на автомобілі КрАЗ-250. В першому розділі пояснювальної записки було виконано детальний опис двигуна-прототипу 8ЧН13/14. В другому розділі виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі отриманих результатів якого побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини складових зовнішнього теплового балансу двигуна, а також сили та моменти, що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна. Проаналізовано існуючі схеми конструкцій поршнів ДВЗ. Для забезпечення високих ресурсних показників запроектованого двигуна та надійності його роботи змінено тип палива. Виконано розрахунок основних параметрів складових поршневої групи газодизеля з метою забезпечення оптимальних умов протікання робочого процесу в циліндрах двигуна. В проекті розглянуто основні проблеми щодо захисту навколишнього середовища та охорони праці підчас експлуатації двигуна. Проаналізовано можливі небезпеки при експлуатації та під час обслуговування газового двигуна, проведені розробки заходів з охорони праці та навколишнього середовища. Визначено рівні шуму та вібрації проектованого двигуна. В графічній частині виконано креслення: поперечний переріз двигуна 8ГЧН13/14, складальне креслення поршневої групи та робоче креслення поршня; схема системи живлення;індикаторна діаграма та діаграма сил, що діють в КШМ.Документ Підвищення ефективності роботи системи пуску стаціонарної електростанції, потужністю 400 кВт, за рахунок вдосконалення конструкції пускового клапану. Прототип 6ЧН 25/34(2022) Єгоян, Дмитрій Артурович; Швець Ігор АнатолійовичВ кваліфікаційній роботі, відповідно до завдання реалізовано завдання щодо підвищення ефективності роботи системи пуску стаціонарної електростанції, потужністю 400 кВт спроектованої на базі двигуна-прототипу 6ЧН 25/34, за рахунок вдосконалення конструкції пускового клапану. Описано об’єкт встановлення двигуна, яким являється стаціонарна дизель-генераторна електростанція. Розглянуто та описано особливості конструкції та роботи двигуна-прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Описано будову штатної системи пуску, та виявлено її переваги та недоліки. Запропоновано заходи щодо покращення ефективності роботи системи пуску. Запропоновано вдосконалену конструкцію пускового клапану. Виконано розрахунок пускового клапану та інших елементів системи пуску. Розглянуто проблеми щодо шкідливого впливу проектованого дизеля на навколишнє середовище. Визначено показники виходу основних токсичних компонентів проектованого двигуна. Проаналізовано можливі небезпеки що можуть виникати під час ремонту та експлуатації двигуна, за запропоновано заходи щодо їх запобігання. Визначено рівні шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Підвищення ефективності суднового дизельного двигуна, потужністю 265 кВт, за рахунок застосування системи регульованого наддуву. Прототип 6ЧН 15/18(2024) Пилипець Сергій Сергійович; Швець Ігор АнаталійовичВ кваліфікаційній роботі, відповідно до завдання запропоновано рішення щодо підвищення ефективності суднового дизельного двигуна, потужністю 265 кВт, спроектованого на базі двигуна-прототипу 6ЧН 15/18, за рахунок застосування системи регульованого наддуву. Описано об’єкт встановлення двигуна, яким є стаціонарна дизель-генераторна електростанція. Розглянуто та описано особливості конструкції та роботи двигуна-прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моментів що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Описано штатну систему повітропостачання дизельного двигуна, та розглянуто її переваги та недоліки. Виявлено проблеми ефективності використання турбокомпресора на різних режимах роботи дизеля. Запропоновано систему регулювання витрати відпрацьованих газів через сопловий апарат турбіни з метою покращення ефективності використання їх теплової енергії. Розраховано параметри турбокомпресора на номінальному режимі роботи двигуна. Оцінено якість запропонованого технічного рішення щодо системи наддуву та двигуна в цілому. Описано проблеми щодо шкідливого впливу проектованого дизеля на навколишнє середовище під час роботи. Визначено кількісні показники викиду токсичних компонентів проектованого двигуна. Проаналізовано основні небезпеки що можуть виникати під час ремонту та експлуатації двигуна, та запропоновано заходи щодо їх запобігання. Розраховано рівні шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Підвищення надійності газорозподільного механізму стаціонарного дизельного двигуна потужністю 230 кВт за рахунок покращення конструкції газових клапанів та їх направляючих.(2023) Балбазан, Наталія Олегівна; Нестеренко Вікторія ВалентинівнаПри розробці кваліфікаційної роботи було поставлено завдання розробити 4-х тактний дизельний двигун, потужністю 230 кВт для стаціонарної електростанції та клапанного механізму. Виконано опис вузлів базового двигуна, в які входять: опис конструкції двигуна, систем двигуна, а також принцип роботи вузлів та систем. Проведено конструкторський розрахунок в який входить: розрахунок робочого процесу газового двигуна з перевірочними розрахунками, тепловий розрахунок, побудована індикаторна діаграма, а також динамічний розрахунок з побудовою графіків. Була поставлена та виконана задача спроектувати клапан, направляючу клапана та сідло. Визначені заходи по охороні праці на електростанції, положення про охорону праці, проведені розробки заходів з охорони праці та навколишнього середовища. До проекту додаються 4 аркушів креслення формату А1.Документ Підготовка, проведення стендових випробувань дизеля Кентавр 300Д (1Ч7,8/6,2) та аналіз їх результатів(2022) Харевський, Владислав Володимирович; Нестеренко Вікторія ВалентинівнаПояснювальна записка до кваліфікаційної роботи на тему «Підготовка, проведення стендових випробувань дизеля Кентавр 300Д (1Ч7,8/6,2) та аналіз їх результатів.» складається із Вступу, 4 розділів, Висновку та 3 Додатків – 2 листів креслень формату А1 та фото загального виду установки. В текстовій частині пояснювальної записки приведений опис конструкції двигуна 1Ч7,8/6,2, розрахований його робочий процес з визначенням його основних параметрів. Також приведений перелік робіт по підготовці обладнання стендової установки до випробувань, а також виконаний аналіз отриманих результатів замірів. На завершення в кваліфікаційній роботі розроблені заходи з охорони праці та захисту навколишнього середовища, зроблено загальні висновки по виконаній роботі. Додатки до пояснювальної записки містять креслення стендової установки з дизелем 1Ч7,8/6,2, технічні параметри отримані при випробувані у графічному вигляді, фото загального вигляду стендової установки перед випробуваннями.Документ Розробка вдосконаленої паливної системи для стаціонарного газового двигуна потужністю 720 кВт. Прототип – 6ГЧН 26/34.(2022) Герасименко, С. В.; Нестеренко Вікторія ВалентинівнаПояснювальна записка до кваліфікаційної роботи на тему «Розробка вдосконаленої паливної системи для стаціонарного газового двигуна потужністю 720 кВт. Прототип 6ГЧН26/34» складається із Вступу, 4 розділів, Висновку та 9 Додатків – 4–х специфікацій та 5 листів креслень формату А4. В текстовій частині пояснювальної записки приведений опис конструкції газового двигуна-прототипу 6ГЧН26/34, розрахований робочий процес проектованого двигуна з визначенням його основних параметрів, приведене обґрунтування покращеної паливної системи. Також виконані необхідні розрахунки на міцність деталей проектованого двигуна. На завершення в кваліфікаційній роботі розроблені заходи з охорони праці та навколишнього середовища, зроблено загальні висновки по виконаній роботі. Додатки до пояснювальної записки містять специфікації на газовий двигун 6ГЧН26/34, дозатор, фільтр-глушник; креслення газового двигуна-генератора ДвГА-685, двигуна 6ГЧН26/34 (поперечний переріз), схему системи подачі газу, дозатора, фільтра-глушника, а також індикаторну діаграму та діаграми сил, що діють на КШМ.Документ Розробка конструкції з’єднувальної муфти підвищеної надійності для дизельного двигуна потужністю 30 кВт. Прототип 4Ч10,5/13(2023) Брага Вадим Олександрович; Грабовенко Олександр ІвановичВ кваліфікаційній роботі «Розробка конструкції з’єднувальної муфти підвищеної надійності для дизельного двигуна потужністю 30 кВт» приведений опис конструкції двигуна - прототипу 4Ч10,5/13, виконані розрахунки робочого процесу, теплового балансу та динаміки двигуна, проведений аналіз конструкцій з’єднувальних муфт, на основі якого пропонується застосувати замість серійної пружної з'єднувальної муфти пальцевого типу муфту поліпшеної конструкції (відцентрову), яка вирішує проблему крутильних коливань валопроводу дизель – генератора. В графічній частині роботи виконані складальне креслення двигуна, з’єднувальної муфти, робоче креслення маховика та інших деталей муфти, індикаторна діаграма та діаграми сил, що діють в КШМ.Документ Розробка конструкції колінчастого валу підвищеної надійності для дизельного двигуна потужністю 580 кВт. Прототип – 6ЧН 25/34(2022) Бережник, Мирослав Олексійович; Гробовенко Олександр ІвановичЗавданням кваліфікаційної роботи є розробка конструкції шестерні колінчастого валу дизельного двигуна потужністю 580 кВт для приводу електричного генератора змінного струму. Шестерня приводу механізму валу розподільного виконана складеної конструкції, що дає можливість замінювати її при неполадках або зношенні без розбори двигуна з вийманням колінчастого валу. За базовий двигун був обраний дизельний двигун з наддувом 6ЧН25/34, потужність якого складає Р=530 кВт при числі обертів колінчастого валу n = 500 хв-1. Для підвищення потужності проектованого двигуна до Р=580 кВт збільшена частота обертання колінчастого валу до n = 600 хв-1. В першому розділі проекту приведений детальний опис конструкції двигуна-прототипу дизеля 6ЧН25/34 та розроблене його креслення (Додаток 1). В другому розділі проекту виконані розрахунки робочого циклу дизельного двигуна, побудована індикаторна діаграма і діаграми сил, що діють в КШМ двигуна, які показані на листі графічної частини роботи (Додаток 5). В третьому розділі роботи виконаний аналіз конструкцій колінчастих валів та проведене проектування колінчастого валу з шестернею складеної конструкції з розробкою робочих креслень деталей шестерні. Графічні розробки по розділу 3 оформлені на листах Додатків 2,3,4. Також в цьому розділі виконаний перевірочний розрахунок міцності шатунного болта при підвищеній частоті обертання колінчастого валу. В четвертому розділі дипломної роботи розроблені заходи по техніці безпеки та захисту навколишнього середовища.Документ Розробка кришки робочого циліндру покращеної конструкції стаціонарного дизеля 6ЧН25/34 потужністю 470 кВт(2022) Боровик, Євгеній Юрійович; Каіров Олексій СергійовичПояснювальна записка до кваліфікаційної роботи на те·му «Розробка кришки робочого циліндру покращеної конструкції стаціонарного дизеля 6ЧН25/34 потужністю 470 кВт». Прототип 6ЧН25/34» складається із Вступу, 4 розділів, Висновку та 4 Додатків – 4 листів кре·сле·нь формату А1. Виконано опис вузлів та систем спроектованого двигуна, в які входять: опис конструкції дизельного двигуна, систем двигуна, а також принцип роботи вузлів та систем. Проведено конструкторський розрахунок в який входить: розрахунок робочого процесу дизельного двигуна з перевірочними розрахунками, тепловий розрахунок, побудована індикаторна діаграма, а також динамічний розрахунок з побудовою графіків. Виконано розрахунки на міцність кришки робочого циліндра двигуна 6ЧН25/34. Була поставлена та виконана задача спроектувати конструкцію 4-ри клапанної кришки циліндра. Виконано розрахунки кришки циліндра. Проведено технологічний розділ в якому обрано тип виробництва, вибрано обладнання та пристосування, розраховано технічна норма часу на складання коромисла. Визначені заходи по охороні праці на підприємстві, положення про охорону праці, проведені розробки заходів з охорони праці.Документ Розробка покращеної конструкції системи охолоджувача газоповітряної суміші для стаціонарного газового двигуна потужністю 710 кВт. Прототип – 6ГЧН 25/34(2022) Барда, Андрій Віталійович; Грабовенко Олександр ІвановичПояснювальна записка до кваліфікаційної роботи на тему «Розробка покращеної конструкції охолоджувача газоповітряної суміші для стаціонарного газового двигуна потужністю 710 кВт. Прототип - 6ГЧН25/34» складається із Вступу, 4 розділів, Висновку та 9 Додатків – 4–х специфікацій та 5 листів креслень формату А4. В текстовій частині пояснювальної записки приведений опис конструкції газового двигуна-прототипу 6ГЧН25/34, розрахований робочий процес проектованого двигуна з визначенням його основних параметрів, приведене обґрунтування вибраної конструкції охолоджувача газоповітряної суміші. Також виконані необхідні розрахунки на міцність деталей проектованого двигуна. На завершення в кваліфікаційній роботі розроблені заходи з охорони праці та навколишнього середовища, зроблено загальні висновки по виконаній роботі. Додатки до пояснювальної записки містять специфікації на двигун-генератор ДвГА-675, газовий двигун 6ГЧН25/34, охолоджувач газоповітряної суміші та секції охолодження, креслення газового двигуна-генератора ДвГА-665, запроектованого двигуна 6ГЧН25/34 (поперечний переріз), креслення складальні охолоджувача газоповітряної суміші та секції охолодження, робоче креслення дошки трубної нерухомої.