Бакалаврські роботи (ЖР та PR-технологій)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (ЖР та PR-технологій) за Ключові слова "content"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розробка сайту кафедри журналістики, реклами та PR-технологій НУК імені адмірала Макарова(НУК, 2024) Андрєєв К. С.; Andreev K. S.; Гузенко С. В.Кваліфікаційна робота присвячена розробці вебсайту кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова. У дослідженні розглянуто теоретичні та практичні аспекти створення й функціонування вебресурсів для освітніх закладів з акцентом на зміцнення публічного іміджу, покращення комунікації із цільовою аудиторією та забезпечення оперативного інформування студентів, викладачів і зацікавленої громадськості. У першому розділі проаналізовано роль корпоративного сайту як інструменту репутаційного менеджменту, значення вебприсутності для освітніх інституцій, а також розглянуто технічні та функціональні вимоги до освітніх вебресурсів. У другому розділі представлено концепцію сайту кафедри, описано структуру, контентне наповнення, мультимедійні елементи, проведено аудит функціонування ресурсу та окреслено заходи щодо його подальшої підтримки й оновлення. Результати роботи можуть бути використані для створення або модернізації сайтів закладів вищої освітив з урахуванням сучасних вимог до зручності, інформативності та інтерактивності.Документ Сучасна глянцева журналістика в Україні: проблемний аспект (на прикладі «Vogue Україна» та «Cosmopolitan Україна»)(НУК, 2024) Оскорбіна Л. С.; Oskorbina L. S.; Гаврилова Я. Л.Кваліфікаційна робота присвячена аналізу сучасної глянцевої журналістики в Україні, зокрема на прикладі журналів «Vogue Україна» та «Cosmopolitan Україна». Робота досліджує проблемні аспекти функціонування глянцевих видань, їх роль у суспільстві, вплив цифрових технологій, а також взаємодію з аудиторією. У рамках роботи здійснено теоретичний аналіз етапів розвитку глянцевої журналістики, її сучасного стану та особливостей в Україні, а також виокремлено ключові проблеми, з якими стикаються українські глянцеві видання. Перший розділ роботи охоплює теоретичні основи глянцевої журналістики, зокрема розвиток цього виду журналістики, його основні характеристики та сучасні тенденції, а також вплив цифрових технологій і соціальних медіа на її розвиток. Другий розділ зосереджений на особливостях глянцевої журналістики в Україні, зокрема аналізу стану та розвитку цього сектору, а також розгляду основних глянцевих видань та їх впливу на громадську думку. Третій розділ здійснює детальний аналіз проблемних аспектів глянцевої журналістики через приклад журналів «Vogue Україна» та «Cosmopolitan Україна», вивчаючи їх контент, проблеми та виклики, з якими стикаються ці видання, а також соціальні та етичні аспекти їх діяльності. Четвертий розділ пропонує шляхи вдосконалення глянцевої журналістики в Україні, зокрема інноваційні підходи до розвитку, рекомендації щодо покращення контенту, редакційної політики та взаємодії з аудиторією.