Кафедра теорії та проектування суден (ТПС)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра теорії та проектування суден (ТПС) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 51
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Автоматизированное создание обводов судовой поверхности для САПР Aveva Marine(2013) Кабанова, Наталья НиколаевнаО создании программного обеспечения, позволяющего осуществить подготовку соответствующих данных для последующей передачи в САПР Aveva Marine.Документ Аналіз проєктів сучасних фрегатів(2023) Кротов О. І.; Воробець О. Я.; Вихопень М.В.; Krotov Oleksandr; Vorobets Oleksandr; Vyhopen MykolaПроведено аналіз основних положень розробки проектів кораблів підкласу фрегат військово-морських сил (ВМС) провідних морських держав. Розглянуто сучасний підхід при створенні і реалізації сучасного проекту фрегату як базової платформи, оснащеної за вимогами замовників відповідно до їх потреб. Проаналізовано проекти сучасних фрегатів ВМС США, Великобританії, Німеччини, Індонезії, їх тактико-технічні елементи, склад видів озброєння і обладнання.Документ Буксирне забезпечення рейдового перевантаження вантажів(2021) Бондаренко О. В.; Михайличенко А. С.; Ястреба, О. П.; Bondarenko Oleksandr; Mykhailychenko Alina; Yastreba OleksiiВиконано аналіз сучасного стану буксирного забезпечення в портах України. Розглянуто питання визначення тягових зусиль та мінімально необхідної кількості буксирів для забезпечення рейдового перевантаження вантажів на судна класу «Capesize» з урахування поточних погодних умов.Документ Варіантний розрахунок техніко-економічних характеристик суден змішаного ріка-море плавання(2021) Кротов О. І.; Савочкіна В. В.; Krotov O. I.; Savochkina V. V.Проведено аналіз статистичних даних по суднах змішаного плавання (СЗП). Отримано аналітичні залежності для визначення на початкових стадіях розробки проєкту головних розмірів і їх співвідношень, складових навантаження мас. Виконано розрахунки техніко-економічних характеристик варіантів СЗП. Отримано множину допустимих рішень, необхідну для формування математичної моделі, постановки задачі оптимального проєктування СЗП, розробки програми оптимізації.Документ Вирішення задачі синтезу суден для обслуговування вітроенергетичних установок(2013) Бондаренко, О. В.; Бойко, А. П.; Хізніченко, Ю. Р.Розроблена математична модель катамарану для доставки ремонтних бригад на вітроенергетичні установки.Документ Водні перевезення вантажів зі спеціальними температурними умовами: особливості проєктування ізоляційних конструкцій(2023) Казимиренко Ю. О.; Савочкіна В. В.; Давидова П. С.; Задорожний Є. О.; Kazymyrenko Yuliia; Savochkina Vira; Davudova Рolina; Zadorozhnyi IevgenПроаналізовано умови перевезення водним транспортом швидкопсувних та охолоджених продуктів, добрив, продуктів садівництва та живих рослин, ліків, біологічних матеріалів, а також речовин, які перевозяться у розігрітому стані. Розглянуто організаційні заходи щодо підвищення ефективності експлуатації суден і судноплавних засобів, що застосовуються для їх транспортування. Розроблено теоретичні передумови проєктування ізоляційних конструкцій з композиційних матеріалів, наведено приклади реалізації.Документ Возможности проектирования в модуле FDESIGN САПР FORAN(2013) Панкова, О. В.; Смык, В. О.; Татаринов, Д. А.О системе FORAN, охватывающей все стадии проектирования и технологической подготовки, позволяющей рационально, полно и едино вести работы по проекту.Документ Волны в областях с подвижными проницаемыми границами. Вопросы управления(2015) Крутиков, В. С.; Krutikov, V. S.Около трех столетий, с момента создания волнового уравнения, перед математической физикой стоят проблемы решения нелинейных задач, описываемых уравнениями в частных производных, сложнейшая из которых – проблема подвижных границ. Предложен и разработан нетрадиционный, авторский, подход решения проблем подвижных проницаемых границ – это методы обратных задач с учетом взаимодействия нелинейных аргументов. Метод позволил сделать качественный шаг вперед, перейти от познания волновых процессов к более сложному и важному процессу управления волновыми явлениями. Определены функции управления волновыми процессами в областях с подвижными проницаемыми, подвижными излучающими границамиДокумент Выбор главных размерений и формирование общего расположения крейсерско-гоночной яхты на начальных этапах(2013) Кротов, А. И.; Астахова, А. О.На основе статистических данных были получены зависимости главных размерений крейсерско-гоночных яхт с целью формирования алгоритма их выбора и формирования общего расположения яхт на начальных этапах.Документ Выбор оптимальных проектных характеристик лоцманских катеров(2013) Бондаренко, А. В.; Пирожков, К. В.Рассмотрена формулировка и модель задачи выбора оптимальных характеристик ЛК.Документ Диаграммы для определения характеристик удлинения малых скоростных катамаранов с гидродинамической разгрузкой(2013) Кныш, А. С.; Соломенцев, О. И.Об определении коэффициента разгрузки скоростных катамаранов.Документ Дослідницьке проектування швидкісної малої платформи-дрону(2023) Бондаренко Олександр Валентинович; Звайгзне Андрейс; Bondarenko Oleksandr; Zvaigzne AndrejsОбґрунтовано концепцію швидкісної малої платформи-дрону. Описано алгоритм вибору головних розмірів та параметрів форми корпусу швидкісної малої платформи- дрону. Проведено дослідження морехідних якостей швидкісної малої платформи-дрону.Документ Задачі оптимізації складу і поповнення службово-допоміжного та технічного флоту(2022) Нєкрасов В. О.; Niekrasov V. O.Наводиться формулювання та алгоритм розв’язання оптимізаційних задач визначення складу та поповнення службово-допоміжного та технічного флотів, побудовані на єдиній методологічній основі стохастичної теорії сучасного концептуального проектування суден.Документ Збірник лабораторних робіт з дослідження плавучості, остійності та непотоплюваності судна на тихій воді(2007) Нєкрасов, Валерій ОлександровичПодано опис і методику самостійного виконання лабораторних робіт з розділу "Статика корабля" курсу "Теорія корабля". Для забезпечення самостійності виконання лабораторних робіт в описі кожної з них містяться відповідні теоретичні відомості, перелік необхідного устаткування, інструкції для роботи з ним, наведено послідовність виконання роботи та контрольні питання до неї. Призначено для студентів спеціальностей кораблебудівного профілю.Документ Збірник лабораторних робіт з дослідження ходовості судна на тихій воді(2007) Нєкрасов, Валерій Олександрович; Забурдаєв, Лев ВолодимировичПодано опис і методики виконання лабораторних робіт з курсу "Теорія корабля (ходовість і керованість)". Призначено для студентів спеціальності 8.100201 "Кораблі та океанотехніка" денної та заочної форм навчання.Документ Использование современных CAD-систем в дипломном проектировании(2015) Кабанова, Н. И.; Урсолов, А. И.В процессе дипломного проектирования выполнено создание трехмерной модели нефтеналивного судна, а также расчет его параметров с помощью специализированных автоматизированных систем. Показана целесообразность использования современных компьютерных технологий, позволяющих уменьшить временные затраты и трудоемкость операций, относящихся к стадиям предэскизного проектирования, а также обеспечить их выполнение на современном инженерно-техническом уровне.Документ Исследование характеристик днищевого слеминга грузовых судов ограниченного района плавания(2013) Соломенцев, Олег Иванович; Ли Тхань БинИзлагаются результаты исследований характеристик днищевого слеминга грузовых судов ограниченного района плавания.Документ Исследование эффективности работы комплексов винт-пре пропеллер и винт-пост пропеллер в среде FlowVision(2015) Король, Ю. М.; Бражко, Г. С.; Урсолов, О. І.Рассмотрены вопросы эффективности пропульсивного комплекса как сложной системы, в частности влияния наличия пре- и пост-пропеллера перед или за гребным винтом соответственно. Построение геометрии пре-пропеллера, пост-пропеллера и гребного винта производилось в программах Generator Ship Propeller (GSP3D) и SolidWorks. Моделирование обтекания системы производилось в CFD пакете FlowVision. Приведены результаты исследования влияния пре- и пост-пропеллера на эффективность работы винта серии В4-55. Сделан вывод о росте тяге и КПД гребного винта при наличии пре-пропеллера или пост-пропеллера, однако также появляется и дополнительное сопротивление последних.Документ Комплекс методик визначення буксирного забезпечення суден для їх проходу каналами, підхідними каналами, причалювання та відчалювання в морських портах України та зовнішніх рейдах портів в гідрометеорологічних навігаційних умовах, що не обмежують або не забороняють ці операції(2021) Нєкрасов В. О.; Nekrasov ValeriyДослідженням безпеки операцій буксирування транспортних суден визначено комплекс гідрометеорологічних навігаційних умов, що суттєво не обмежують або не забороняють такі операції. На цій основі створено комплекс методик визначення кількості і потужності буксирів, необхідних для здійснення безпечних ескортних операцій з судами, які відвідують морські порти в иснуючих гідрометеорологічних навігаційних умовах, їх безпечного супроводу по судноплавним каналам і підхідним каналам морських портів, а також для безпечного супроводу і виконання кантовних і швартовних операцій в акваторіях морських портів України та їх зовнішніх рейдах. Дія комплексу методик поширюється на всі типи транспортних суден, самохідних та несамохідних, в діапазоні їх дедвейту від 500 до 230 000 тон. Результатом використання комплексу методик є Проект норм буксирного забезпечення морських портів України, який призначено для заміни застарілих нормативних документів, та методик оперативного визначення потрібної кількості і потужності буксирного супроводу.Документ Конструкторські та технологічні передумови модернізації плавучих споруд для збирання небезпечних предметів з річкових акваторій(2022) Казимиренко, Ю. О.; Дрозд О. В.; Савочкіна В. В.; Морозова, Г. С.; Kazymyrenko Yuliia; Drozd Oksana; Savochkina Vira; Morozova, Hanna S.В роботі проаналізовано та визначено конструкторські і технологічні передумови для модернізації позасуднових плавучих споруд, які призначені для збирання небезпечних предметів з річкових акваторій. Для досліджень застосовано системний підхід, за прототип обрано конструкторську модель баків для зберігання радіоактивних відходів на плавучих спорудах. Запропоновано використання нових композиційних матеріалів і покриттів.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »