Матеріали конференцій (ДВЗ,УтаТЕ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Матеріали конференцій (ДВЗ,УтаТЕ) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 47
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ 90-річна історія кафедри «Двигунів внутрішнього згоряння, установок та технічної експлуатації» і 50 років її Херсонської філії(2022) Гогоренко О. А.; Наливайко В. С.; Авдюнін Р. Ю.Документ Efficiency of the floating electricity power generation with dual fuel low-speed engines(2022) Tymoshevskyy Borys; Tkach MykhayloДокумент Experimental and theoretical determination of gas turbine engine blades vibration charaсteristics(2022) Tkach M. R.; Kulishov S. B.; Morhun S. O.; Polischyk V. A.; Halynkin Yu. M.; Proskurin A. Yu.Документ Improving the environmentality of ship energy installations due to the application of on-board cooling systems(2021) Kostyrin Volodymyr; Lychko Bohdan; Gogorenko Оeksiy; Костирін В. В.; Личко Б. М.; Гогоренко О. А.Системи охолодження суднових енергетичних установок з бортовими теплообмінними апаратами мають низку переваг. Застосування таких теплообмінників виключає забирання забортної води і подальше її скидання за борт після відведення тепла в звичайних рекуперативних теплообмінних апаратах. У зв'язку з цим відбувається підвищення екологічності суднових енергетичних установок через зменшення шкідливого впливу на флору і фауну водоймищ.Документ Improving the environmentality of ship energy installations due to the application of on-board cooling systems(Гельветика, 2021) Kostyrin Volodymyr; Lychko Bohdan; Gogorenko Оeksiy; Костирін В. В.; Личко Б. М.; Гогоренко О. А.Системи охолодження суднових енергетичних установок з бортовими теплообмінними апаратами мають низку переваг. Застосування таких теплообмінників виключає забирання забортної води і подальше її скидання за борт після відведення тепла в звичайних рекуперативних теплообмінних апаратах. У зв'язку з цим відбувається підвищення екологічності суднових енергетичних установок через зменшення шкідливого впливу на флору і фауну водоймищ.Документ Аналіз використання альтернативних видів палива в двигунах із запаленням від стиснення(2023) Митрофанов О. С.; Проскурін А. Ю.; Маляренко В. В.; Кирток Б. В.; Mitrofanov O. S.; Proskurin A. Y.; Malyarenko V. V.; Kyrtok B. V.Виконано аналіз можливості використання диметилового ефіру у якості палива для двигунів із запаленням від стиснення. Установлено позитивний вплив диметилового ефіру на економічні та екологічні показники роботи двигуна. Визначено, що за умов досягнення однакової ефективної потужності двигуном питома ефективна витрата базового палива зменшується на 6,7 %.Документ Аналіз впливу антифрикційної присадки на величину механічних втрат роторно-поршневого двигуна(2023) Митрофанов, О. С.; Познанський, А. С.; Проскурін, А. Ю.; Mitrofanov O. S.; Poznansky A. S.; Proskurin A. Yu.Наведено результати експериментальних досліджень впливу антифрикційної присадки Multi-Tech-Conditioner до мастила на зміну потужності механічних втрат роторно-поршневого двигуна із шарнірно-кулачковим механізмом руху. Дослідження спрямовані на вирішення проблеми зниження механічних втрат та підвищення ефективності перетворення потенційної енергії стиснутого робочого тіла. Установлено позитивний вплив додавання антифрикційної присадки Multi-Tech-Conditioner до масла на зміну потужності механічних втрат, а саме зниження втрат складає 11,8 % на всьому експлуатаційному діапазоні зміни частоти обертання ротора.Документ Аналіз впливу антифрикційної присадки на величину механічних втрат роторно-поршневого двигуна(2023) Митрофанов О. С.; Познанський А. С.; Проскурін А. Ю.; Mitrofanov O. S.; Poznansky A. S.; Proskurin A. Yu.Наведено результати експериментальних досліджень впливу антифрикційної присадки Multi-Tech-Conditioner до мастила на зміну потужності механічних втрат роторнопоршневого двигуна із шарнірно-кулачковим механізмом руху. Дослідження спрямовані на вирішення проблеми зниження механічних втрат та підвищення ефективності перетворення потенційної енергії стиснутого робочого тіла. Установлено позитивний вплив додавання антифрикційної присадки Multi-Tech-Conditioner до масла на зміну потужності механічних втрат, а саме зниження втрат складає 11,8 % на всьому експлуатаційному діапазоні зміни частоти обертання ротора.Документ Аналіз екологічних проблем в суднобудуванні(2022) Наливайко В. С.; Авдюнін, Р. Ю.; Челпанов А. О.; Nalyvaiko V.; Avdiunin R.; Chelpanov A. O.Суднобудування має прямий вплив на довкілля. Це стосується будівництва, технічного обслуговування, експлуатації та ремонту суден, і є серйозною проблемою для цієї галузі. Необхідність активізації зусиль для зменшення викидів токсичних компонентів в атмосферу зростає, оскільки вплив галузі на довкілля стає дедалі помітнішим у суспільному надбанні. Для стабілізації екологічного стану навколишнього середовища в даній доповіді наведено основні рекомендовані рішення (IMO) які є економічно доцільними при експлуатації суден.Документ Аналіз механічних втрат роторно-поршневого двигуна 12РПД 4,4/1,75(2022) Митрофанов, О. С.; Проскурін, А. Ю.; Познанський, А. С.; Mytrofanov, O. S.; Proskurin A. Yu.; Poznanskyi, A. S.Наведено результати експериментальних досліджень потужності механічних втрат роторно-поршневого двигуна перспективної конструкції з шарнірно-кулачковим механізмом перетворення руху. Експериментальні дослідження спрямовані на вирішення проблеми підвищення ефективності перетворення потенційної енергії стиснутого робочого тіла в механічну роботу. Експериментально встановлені кількісні значення складових потужності механічних втрат роторно-поршневого двигуна (втрати на тертя та втрати, пов’язані з здійсненням насосних ходів) в залежності від основних експлуатаційних параметрів двигуна (оберти та робочий тиск у впускному ресивері).Документ Аналіз напрямків модернізації паливної апаратури сучасних ДВЗ(2019) Проскурін А. Ю.; Деревйов О. А.; Кривошея В. Ю.; Паламарчук В. В.; Proskurin A. Yu.; Dereviov O. F.; Kryvosheia V. Yu.; Palamarchuk V. V.Проведено аналіз напрямків модернізації паливної апаратури сучасних ДВЗ. Визначено основні конструктивні недоліки. Установлено, що одним з перспективних напрямків удосконалення паливної апаратури є перехід з механічного на електронне управління, яке дозволяє оптимально регулювати тиск і характеристику упорскування, здійснювати багатофазну подачу.Документ Аналіз способів подачі води у циліндри сучасних ДВЗ(2022) Проскурін А. Ю.; Ковальов В. А.Документ Аналітична модель зміни механічних втрат роторнопоршневого двигуна з шарнірно-кулачковим механізмом перетворення руху(2022) Митрофанов О. С.; Проскурін А. Ю.Документ Вдосконалення конструкції форсунок акумуляторних систем подачі палива суднових ДВЗ(2019) Проскурін А. Ю.; Базарніков Є. В.; Гордєєв А. В.; Proskurin A. Yu.; Bazarnikov Ye. V.; Hordieiev A. V.Проведено аналіз сучасних форсунок акумуляторних систем подачі палива суднових ДВЗ. Визначено основні конструктивні недоліки. Установлено, що одним з варіантів усунення недоліків роботи форсунок є удосконалення голки з виключення натягу і різьблення в з'єднанні і з'єднання голки з поршнем з малим зазором.Документ Вибір матеріалів при створенні активаторів для магнітної обробки палива(2013) Наливайко, В. С.; Маханько, О. В.; Авдюнін, Р. Ю.Розглянуто результати дослідження труб паливопроводів із різних матеріалів та різних форм поперечного перерізу.Документ Визначення мінімального підігріву робочого тіла при роботі роторно-поршневого двигуна в умовах низьких температур(2022) Митрофанов О. С.; Проскурін А. Ю.Документ Визначення форм і частот власних коливань поршня дизельного двигуна 6ЧН 12/14(2022) Проскурін А. Ю.; Галинкін Ю. М.; Немченко А. В.Документ Визначення частот та форм резонансних коливань лопаток ГТД методом спеклінтерферометрії(2020) Ткач М. Р.; Моргун C. О.; Проскурін А. Ю.; Галинкін Ю. М.; Золотий Ю. Г.; Tkach M. R.; Morgun S. A.; Zloty Y. H; Proskurin A. Y.; Halynkin Y. M.Експериментальні дослідження вільних коливань лопаток проведено методом спеклінтерферометрії. Наведено опис експериментального стенду, вказані особливості використання оптичного устаткування і блоків обробки. Описано реалізований алгоритм проведення експериментальних досліджень, зазначені особливості оцифровки оптичних сигналів, які використовуються в розробленому програмному забезпеченні.Документ Використання двигуна Стірлінга для утилізації теплоти відхідних газів автомобільного дизельного двигуна(2014) Мінчев, Д. С.; Нагірний, А. В.; Реппа, Д. В.В даній роботі розглядається питання доцільності застосування двигуна Стірлінга для утилізації енергії відхідних газів на прикладі силової установки вантажного автомобіля МАЗ-6430.Документ Використання програмного комплексу Solid works для визначення частот і форм власних коливань втулки суднового двигуна(2022) Ткач М. Р.; Галинкін Ю. М.; Проскурін А. Ю.; Безушко С. О.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »