Грабовенко О. І.Ремінний О. А.2024-01-262024-01-262023https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/7785Ремінний, О. А. Покращення експлуатаційних характеристик дизельного двигуна потужністю 30 кВт з розробкою конструкції з’єднувальної муфти = Improving the operational characteristics of a 30 kW diesel engine with the development of the design of the connecting coupling : магістерська робота ; спец. 131 ''Прикладна механіка'' / О. А. Ремінний ; наук. кер. О. І. Грабовенко. – Первомайськ : ПННІ НУК, 2023. – 76 с.Завданням магістерської кваліфікаційної роботи є ''Покращення експлуатаційних характеристик дизельного двигуна потужністю 30 кВт з розробкою конструкції з’єднувальної муфти''. Для можливості застосування дизеля типу 4Ч10,5/13 в якості приводного двигуна в дизель-генераторі, що є резервним джерелом електроенергії, в кваліфікаційній роботі пропонується технічне рішення по підвищенню надійності роботи валопроводу дизель-генератора - застосування замість серійної пружної з'єднувальної муфти пальцевого типу муфти покращеної конструкції (відцентрову), за допомогою якої вирішується наявна проблема крутильних коливань валопроводу дизель – генератора. В загальному розділі роботи приведений детальний опис конструкції дизеля 4Ч10,5/13. В конструкторському розділі виконані розрахунки робочого циклу та теплового балансу дизельного двигуна, побудована індикаторна діаграма і діаграми сил, що діють в КШМ двигуна. В науковому розділі виконані необхідні розрахунки для проектування вдосконаленої конструкції з'єднувальної муфти дизель - генератора з метою забезпечення його нормальної експлуатації при наявності значних крутильних коливань валопроводу. Конструкція з'єднувальної муфти показана на кресленні в Додатку Д. Також розроблені робочі креслення деталей муфти: маховика, напівмуфти, ваги та пружини. В останньому розділі роботи розроблені заходи по техніці безпеки та охорони навколишнього середовища. До пояснювальної записки додаються 5 аркушів креслення формату А1.ukмуфта з’єднувальнавалопровідкрутильні коливаннярезонанс131 ''Прикладна механіка''connecting clutchshafttorsional oscillationsresonanceПокращення експлуатаційних характеристик дизельного двигуна потужністю 30 кВт з розробкою конструкції з’єднувальної муфтиMasterThesis