Коростильова, І. В.Korostylova, I. V.2015-09-172015-09-172010https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/1668Коростильова, І. В. Контрольно-навчальне завдання як засіб активізації навчальної діяльності студента / І. В. Коростильова // Гуманіт. вісн. НУК. – Миколаїв : НУК, 2010. – Вип. 3. – С. 92–94.Удосконалення навчального процесу з урахуванням вимог сьогодення – одне з важливих завдань системи освіти. Описується досвід застосування контрольно-навчальних завдань в практиці викладання соціально-гуманітарних дисциплін. Аналізуються переваги застосування цього методуImproving the educational process taking into account the requirements of the present is one of the important tasks of the education system. The experience of applying control and teaching tasks in the practice of teaching social humanitarian disciplines is described. The benefits of this method are analyzed.otherпостіндустріальне суспільствожиттєвий успіхефективність діяльностівміннянавичкиконтрольно-навчальне завданняконтрольтрансформаціяаналізрефлексіясоціальна реальністьКонтрольно-навчальне завдання як засіб активізації навчальної діяльності студентаArticle