Андреєв А. А.Хоменко В. С.Авдюнін Р. Ю.Andreev AndriiKhomenko ViktoriiaAvdiunin Roman2023-11-142023-11-142021978-966-321-428-3https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/7407Андреєв, А. А. Результати мінімізації теплових втрат суднових мод = Results of minimization of heat losses of marine low-speed engines / А. А. Андреєв, В. С. Хоменко, Р. Ю. Авдюнін // Матеріали XII міжнар. наук.-техн. конф. "Інновації в суднобудуванні та океанотехніці". – Миколаїв : НУК, 2021. – С. 223–225.Збільшення паливної економічності двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ) стала можливою не лише за рахунок вдосконалення процесів, що відбуваються в дизелях, а також через раціональне співвідношення основних розмірів циліндра (ходу поршня до діаметру циліндра, S/Dц). Шляхом мінімізації питомої поверхні охолодження циліндра можна створити умови при яких будуть зменшені теплові втрати ще на етапі ескізного проектування, що в свою чергу підвищить економічність двигуна. Найбільш доцільно проводити такі заходи для суднових довгохідних малообертових двигунів (МОД).ukРезультати мінімізації теплових втрат суднових модResults of minimization of heat losses of marine low-speed enginesTheses