Тригуб, О. В.Trihub, O. V.2015-06-022015-06-022014https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/1475Тригуб, О. В. Поняття та кваліфікація тестових завдань / О. В. Тригуб // Гуманіт. вісн. НУК. – Миколаїв : НУК, 2014. – Вип. 7. – С. 19–24.В статті аналізуються основні підходи до визначення поняття «тест», «педагогічний тест» та «тестування». Автором проаналізовані основні сучасні критерії та підходи до класифікації тестових завдань, надано приклади з практичної діяльності щодо окремих видів тестів. Наголошується на необхідності подальшої розробки критеріїв класифікації тестів з метою вдосконалення педагогічного оцінюванняThe paper analyzes the main approaches to the definition of the test, teaching test and testing. The author analyzes the main modern criteria and approaches to the classification of the test items are examples of practice in relation to certain types of tests. Emphasizes the need for further development of criteria for the classification of tests in order to improve educational assessment.otherтестологіявимірюванняметод тестуваннятествиди тестівтестові завданняформи тестових завданьtestologymeasurementtest methodtesttypes of teststestsПоняття та кваліфікація тестових завданьDefinition and classification testsArticle