Кириченко С. В.Kyrychenko Svitlana Volodymyrivna2023-11-212023-11-212023978-966-321-462-7https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/7478Кириченко, С. В. Роль педагогічних та біологічних факторів у процесі викладання та вивчення іноземної мови = The role of pedagogical and biological factors in the process of teaching and learning a foreign language / С. В. Кириченко // Матеріали ХIV міжнар. наук.-техн. конф. "Інновації в суднобудуванні та океанотехніці". – Миколаїв : НУК, 2023. – С. 591–594.Психологічні відмінності людей та різні умови для їхнього навчання є основними аспектами, на яких зазвичай зосереджуються дослідники, щоб продемонструвати залежність швидкості опанування іноземними мовами від цих факторів. Необхідність їх урахування при викладанні іноземної мови, а також вплив навколишного середовища, сприяє кращим результатам навчання. Аналіз вищеназваних факторів представляє чималий інтерес для працівників сфери освіти, так як надає інструменти, які здатні вдосконалити методику викладання іноземної мови. Психоафективні, соціальні, освітні чинники тощо активно впливають на процес навчання, і чим більше ми будемо знати про їх взаємозв’язок, тим більш успішно зможемо керувати процесом навчання та сприяти прискоренню та полегшенню опанування нової мови.ukРоль педагогічних та біологічних факторів у процесі викладання та вивчення іноземної мовиThe role of pedagogical and biological factors in the process of teaching and learning a foreign languageTheses