Гавриленко Н. В.Гайченя Р. О.2024-03-142024-03-142023978-617-05-0429-6https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/8012Гавриленко, Н. В. Нові пріоритети розвитку туризму в регіонах України під час війни / Н. В. Гавриленко, Р. О. Гайченя // Матеріали І всеукр. наук.-практ. конф. "Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України". – Харків : НТУ “ХПІ”, 2023. – Ч. 1. – С. 42–44.З початком війни туризм в Україні зовсім зупинився. Вважаємо, що причин можна не перераховувати – всі ми щодня читаємо новини і бачимо, скільки зла завдали окупанти Україні. З'ясовано, що ситуація з воєнними діями також призвела до зміни аудиторії туристів. Якщо раніше основними внутрішніми туристами були пари та сім'ї з чоловіками, то зараз основними мандрівниками стали жінки та діти. Все це призвело до істотної зміни динаміки складу туристичних груп, а також появу попиту на різні види туристичних послуг.ukмаркетингтуризмрозвиток регіонівпідприємництвопослугиНові пріоритети розвитку туризму в регіонах України під час війниTheses