Чугуєва, І. Є.Коростильова, І. В.Ткаченко, А. В.Chugueva, I. E.Korostilyova, I. V.Tkachenko, A. V.2022-01-202022-01-2020172312-3206 (Print)2663-2764 (Online)https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/4962Чугуєва, І. Є. Психологічні особливості професійної діяльності в системі підготовки майбутніх фахівців = System of training of the future specialists and psychological particular qualities of the professional activity / І. Є. Чугуєва, І. В. Коростильова, А. В. Ткаченко // Наук. вісн. ХДУ. Сер. Психологічні науки. – Херсон : ХДУ, 2017. – Вип. 2, т. 3. – С. 116–120.У статті показано, що професійна підготовка майбутніх фахівців має бути зорієнтована на визначення вимог, які пред’являються до професіонала, перелік його базових функцій, які складають зміст професійної діяльності, систему якостей, що входять в модель фахівця, а також набір професійних ситуацій, з якими може стикатися у своїй діяльності фахівець. Проте це не означає, що ці вимоги є остаточно визначеними, жорстко зафіксованими. Функціональний склад діяльності розглядається як гнучка система обставин, з урахуванням особливостей учасників професійної діяльності.ukпрофесійна діяльністьпрофесійно значущі якостіпрофесійні функціїпрофесійне самовизначенняпрофесійні ситуаціїстиль діяльностіпрофесійна успішністьсуб’єкт діяльностіпрофессиональная деятельностьпрофессионально важные качествапрофессиональные функциипрофессиональное самоопределениепрофессиональные ситуациистиль деятельностипрофессиональная успешностьсубъект деятельностиprofessional activityprofessionally important qualitiesprofessional functionsprofessional self-determinationprofessional situationsstyle of activityprofessional successsubject of activityПсихологічні особливості професійної діяльності в системі підготовки майбутніх фахівцівArticle