Корнієнко О. П.Щербак Д. О.Shcherbak D. O.2025-01-152025-01-152024https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/9560Щербак, Д. О. Дослідження особливостей процесу розробки особистих брендів у сфері автоспорту = The study of the specifics of the personal brand development process in motorsport : магістерська робота ; спец. 076 ''Підприємництво та торгівля'' / Д. О. Щербак ; наук. кер. О. П. Корнієнко. – Миколаїв : НУК, 2024. – 125 с.Щербак Д. О. «Дослідження особливостей процесу розробки особистих брендів у сфері автоспорту» магістерська робота на здобуття другого ступеня вищої освіти «магістр». – Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, м. Миколаїв, 2024. Метою кваліфікаційної роботи є огляд теоретичних і практичних положень поняття «особистий брендинг» в індустрії автоспорту, аналітичне дослідження маркетингових особливостей позиціонування гонщика Ландо Норріса та прогнозування майбутніх тенденцій для спортивного маркетингу у Формулі 1. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є процес розробки особистих брендів для спортсменів в індустрії автоперегонів за сучасних маркетингових умов. У випускній кваліфікаційній роботі досліджується роль особистого брендингу як ключового складника ефективних маркетингових стратегій просування у Формулі 1. Наукова робота розглядає унікальні характеристики автоспорту, зосереджуючись на взаємозв’язку між позиціонуванням команди, спонсорством і маркетинговою конкурентоспроможністю гонщика. На прикладі пілота Формули 1 Ландо Норріса визначаються специфіка розробки особистого бренду та моделі його просування, що демонструє практичне застосування брендингових стратегій в індустрії перегонів. У ході дослідження значна увага приділена цифровим платформам, які використовуються для підвищення впізнаваності спортсменів і залучення аудиторії. Робота завершується прогнозуванням впливу успішних кейсів персонального позиціонування на майбутній маркетинговий ландшафт Формули 1.ukособистий брендмаркетингова конкурентоспроможністьстратегії просуваннякоефіцієнт залученнякоефіцієнт охоплення076 ''Підприємництво та торгівля''personal brandmarketing competitivenesspromotion strategiesengagement ratereach rateДослідження особливостей процесу розробки особистих брендів у сфері автоспортуThe study of the specifics of the personal brand development process in motorsportMasterThesis