Чугуєва, І. Є.Коростильова, І. В.Ткаченко, А. В.2018-02-162018-02-162017https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/2382Чугуєва, І. Є. Психологічні особливості професійної діяльності в системі підготовки майбутніх фахівців / І. Є. Чугуєва, І. В. Коростильова, А. В. Ткаченко // Наук. вісн. ХДУ. Сер. Психологічні науки. – Херсон : ХДУ, 2017. – Вип. 2, т. 3. – С. 116–120.У статті показано, що професійна підготовка майбутніх фахівців має бути зорієнтована на визначення вимог, які пред'являються до професіонала, перелік його базових функцій, що становлять зміст його професійної діяльності, систему якостей, які входять у модель фахівця, а також набір професійних ситуацій, з якими може стикатися у своїй діяльності фахівець. Проте це не означає, що зазначені вимоги є остаточно визначеними жорстко зафіксованими. Функціональний склад діяльності розглядається як гнучка система обставин з урахуванням особливостей учасників професійної діяльності.otherпрофесійна діяльністьпрофесійно значущі якостіпрофесійні функціїпрофесійне самовизначенняпрофесійні ситуаціїстиль діяльностіпрофесійна успішністьсуб’єкт діяльностіПсихологічні особливості професійної діяльності в системі підготовки майбутніх фахівцівArticle