Щербак, О. В.2019-04-162019-04-162018https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/2571Щербак, О. В. Вербальні маркери профілю адресата як активатори впливу та індикатори семіотичної ґенези комунікативних кодів у комерційній телерекламі [Текст] / О. В. Щербак // Записки з українського мовознавства : зб. наук. пр. = Opera in linguistica ukrainiana : Fascicullum 25. / Головний ред. Т. Ю. Ковалевська. – Одеса : "ПолиПринт", 2018. – Вип. 25 – С. 259–270.Статтю присвячено проблемі вербалізації профілю адресата як одного зі складників комунікативного коду української комерційної телереклами. Розкрито зміст поняття «адресат», сформовано масив його вербальних маркерів та здійснено їхню систематизацію, а також пояснено їхню впливову специфіку й визначено семіотичний статус (за класифікацією Ч. Пірса).otherадресаткомунікативний кодсугестіязнак-копіязнак-індексзнак-символВербальні маркери профілю адресата як активатори впливу та індикатори семіотичної ґенези комунікативних кодів у комерційній телерекламіOther