Іртищева, І. О.Крапивіна, Д. А.Іrtyshcheva, I. O.Krapivina, D. A.2022-09-212022-09-21202010.31359/2312-3427-2020-2-2992312-3427https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/5934Іртищева, І. О. Медіа сфера в умовах креативної економіки: розвиток та засади управління = Media sphere in the conditions of creative economy: development and principles of management / І. О. Іртищева, Д. А. Крапивіна // Вісн. ХНАУ. Сер. Економічні науки. – 2020. – № 2. – С. 299–308.У статті розкрито аналіз розвитку медіа сфери в умовах креативної економіки та визначення завдань щодо управління нею. Проаналізовано стан структури доданої вартості у видавничій справі (загальні, додаткові, базові). Здійснено аналіз динаміки кількості суб’єктів господарювання видавничої справи в креативних індустріях, частка видавничої справи в креативних індустріях. Обґрунтовано організаційно-управлінську модель взаємодії державно-приватного партнерства в удосконаленні розвитку медіапростору.ukмедіа сферамедіапростіркреативна економікадодана вартістьорганізаційно-управлінська модельmedia spheremedia spacecreative economyadded valueorganizational and managerial modelМедіа сфера в умовах креативної економіки: розвиток та засади управлінняArticle