Хмарська І. А.Уруський, ОлександрUruskyi, Oleksandr2021-03-262021-03-262020https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/3739Уруський, О. В. Управління маркетинговим потенціалом підприємства : робота магістра ; 051 "Економіка" / О. В. Уруський ; наук. кер. І. А. Хмарська. – Первомайськ : ПФ НУК, 2020. – 75 с.Досліджено сутність "управління маркетинговим потенціалом підприємства, а також категорії розвитку харчових підприємств і їх сукупного потенціалу". Акцентовано увагу на тому, що в сучасних умовах неможливо забезпечити результативність діяльності на засадах орієнтації лише на ефективне використання наявних потужностей. Одним з ключових ресурсів підвищення ефективності діяльності підприємств є використання маркетингового підходу, формування та розвитку маркетингового потенціалу. У роботі наведені алгоритми взаємодії стратегічного управління маркетинговим потенціалом підприємства та його розвитком. Зроблено висновок про те, що результати дослідження маркетингового потенціалу дозволяють підприємству зрозуміти, який рівень використання його можливостей на ринку, виявити слабкі місця, що не дозволяють в достатній мірі реалізувати прийняті стратегічні і тактичні рішення щодо розвитку діяльності. Запропоновано напрямки підвищення ефективності використання маркетингової політики підприємства, удосконалення асортиментної політики, та покращення маркетингових комунікацій. У висновках підводяться підсумки проведеного дослідження. У списку використаної літератури подаються джерела, на основі яких було здійснене наукове дослідження.ukмаркетинговий потенціалмаркетингасортиментна політиканоменклатурамаркетингові комунікації051 "Економіка"Управління маркетинговим потенціалом підприємстваOther