Канаш Олеся ЄгорівнаKanash, Olesia2023-09-112023-09-112022DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-38-42524-0072 (Online)https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/6872Канаш, О. Є. Інституціональні та організаційно-правові аспекти запровадження дуальної форми навчання у закладах вищої освіти = Institutional, organizational and legal aspects of introduction of the dual form of education in higher education institutions // Економіка та суспільство : електрон. журн. з екон. наук. – Одеса : Гельветика, 2022. – Вип. 38.Багаторічний український досвід переконливо засвідчив, що реформи (де б вони й коли б не відбувалися, хто б їх не започатковував) лише тоді мають пристойні шанси на успіх, коли спираються на надійне інституціональне підґрунтя. Теж саме стосується й модернізації вищої освіти, яка триває без зупинки аж з моменту набуття країною незалежності. Один з красномовних прикладів – безрезультатні, на жаль, спроби поширити на заклади вищої освіти концептуальні принципи дуальної освіти. Здавалося б, вивчили більшменш ґрунтовно практику її застосування в Німеччині, схвалили розпорядженням Кабінету Міністрів «Концепцію підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти» і зупинилися, ніби й не було позитивних намірів та оптимістичних сподівань. Усвідомлюючи, що проблема потребує як найшвидшого вирішення, автори поставили собі за мету ініціювати дискусію, наслідком якої стане вихід з глухого кута, у якому опинилися вітчизняні заклади вищої освіти.ukІнституціональні та організаційно-правові аспекти запровадження дуальної форми навчання у закладах вищої освітиInstitutional, organizational and legal aspects of introduction of the dual form of education in higher education institutionsArticle