Хмарська Ірина АнатоліївнаПрокопів, А. Ф.2022-06-102022-06-102021https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/5325Прокопів, А. Ф. Шляхи підвищення якості продукції підприємства : бакалаврська робота ; спец. 051 "Економіка" / А. Ф. Прокопів ; наук. кер. І. А. Хмарська. – Первомайськ : ПФ НУК, 2021 – 82 с.Кваліфікаційну бакалаврську роботу присвячено проблемі якості продукції та шляхам її підвищення на підприємстві. В роботі розглянуто поняття якості та чинники, що впливають на її рівень; вивчено основні етапи розвитку системи управління якістю. Досліджені методичні підходи до визначення якості продукції підприємства. Проведено аналіз сучасного рівня якості продукції досліджуваного підприємства. Проаналізовано показники якості продукції підприємства з виготовлення хлібобулочних виробів. Проведена оцінка рівня управління якістю продукції. З’ясовано, що підприємству необхідно удосконалити матеріально-технічне забезпечення виробництва, щоб залишатись конкурентоспроможним на ринку хлібопекарської галузі. За результатами здійсненого у бакалаврській роботі дослідження сформовані напрями підвищення якості продукції підприємства, інструменти реалізації та їх можливий вплив на результативність діяльності підприємства. Запропоновані заходи покращення якості хлібобулочних виробів на підприємстві. Здійснено економічне обґрунтування ефективності впровадження нового виду продукції, яке забезпечить позитивний вплив на результативність діяльності підприємства.ukякістьуправління якістюконтроль якостірівень якостіпоказники якостіхлібобулочні виробиякісна продукціяШляхи підвищення якості продукції підприємстваOther