Мочалова, Н. С.Мочалов, Д. Є.Mochalova, N. S.Mochalov, D. Ye.2021-03-262021-03-262021https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/3742Мочалова, Н. С. Реалізація принципів таксономії Блума у виборі навчальних цілей в навчанні фонетики англійської мови = Realising Bloom’s taxonomy principles in choosing learning objectives for teaching English phonetics / Н. С. Мочалова, Д. Є. Мочалов // Гуманіт. вісн. НУК. – Миколаїв : НУК, 2021. – Вип. 13. – С. 63–68.Навчання фонетики становить труднощі з ряду причин як для студента, так і для викладача, однак використання технологій та автентичних матеріалів може допомогти зняти ці труднощі. Падагогічне колесо містить базові принципи відбору цілей та видів діяльності для їх досягнення у навчанні фонетики. У статті представлено короткий огляд принципів переглянутої таксономії Блума для мисленнєвих навичок нижчого порядку (запам’ятовування, розуміння, застосування) та надано приклади завдань для вивчення фонетики на кожному з них.ukтаксономія Блуманавчання фонетикимовленнєві умінняBloom’s taxonomyteaching phoneticsspeaking skillsРеалізація принципів таксономії Блума у виборі навчальних цілей в навчанні фонетики англійської мовиArticle