Щербак, О. В.2017-12-052017-12-052016https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/2325Щербак, О. В. Продуктивні типи семіотичних кодів в українській комерційній телерекламі / О. В. Щербак // Записки з українського мовознавства : Вип. 23. = Opera in linguistica ukrainiana : Fascicullum 23 : зб. наук. пр. / голов. ред. Т. Ю. Ковалевська. – Одеса : «ПолиПринт», 2016. –– С. 261–270.У статті розглянуто рекламний дискурс із позицій лінгвосеміотики та зроблено спробу виявити в телепросторі українськомовної комерційної реклами актуальні семіотичні коди і їхні найпродуктивніші типи.otherрекламарекламний текстрекламний дискурссеміотичний кодслоганПродуктивні типи семіотичних кодів в українській комерційній телерекламіArticle