Парсяк В. Н.Канаш О. Є.Parsyak VolodymyrKanash Olesia2023-09-082023-09-082022DOI: https://doi.org/10.32840/1814-1161/2022-2-141814-1161 (Print)2707-0719 (Online)https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/6869Парсяк, В. Н. Дуальні технології у сьогоденних реаліях закладів вищої освіти України = Dual technologies in today's realities higher education institutions of Ukraine / В. Н. Парсяк, О. Є. Канаш // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. – Запоріжжя : КПУ, 2022. – № 2 (125). – С. 84–91.Серед багатьох невирішених проблем, які постануть перед українським суспільством після закінчення війни, буде суттєве підвищення ефективності усіх сфер діяльності: економічної, політичної, соціальної. Теж саме стосується вищої освіти – системи відносин, в яких відбувається формування фахових компетенцій людського капіталу. Його, разом з іншими чинниками виробництва, бізнес залучає до процесів створення вартості. Є підстави вважати, що на цьому шляху стане актуальною технологія дуальної освіти. Покладаючись на цю робочу гіпотезу, в публікації зроблено спробу визначити точку відліку, з якої відбуватиметься рух до окресленої мети. Як наслідок систематизовано форми дуальної освіти, що набули поширення в нашій країні, та запропоновано їх характеристики. Зроблені висновки ґрунтуються на реальних кейсах. Описані в них події дають підстави для оптимізму та сподівань на розвиток та збагачення накопиченого досвіду.ukДуальні технології у сьогоденних реаліях закладів вищої освіти УкраїниDual technologies in today's realities higher education institutions of UkraineArticle