Воротинцев МаксимКорнієнко ОксанаVorotincev Maksym2024-12-242024-12-242023-12-01https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/9422Воротинцев, М. Трансформація маркетингової діяльності ритейлингових підприємств = Transformation of marketing activities of retail / М. Воротинцев, О. Корнієнко // Матеріали наук. екон. читань "Актуальні вектори відновлювальної трансформації економіки України", присвяч. пам’яті першого декана Інженерно-економічного факультету НУК професора В. Ч. Лі. – Миколаїв : НУК, 2023. – Т. 1. – С. 187–190.З’ясовано, що в умовах трансформаційних процесів економіки відбуваються якісні зміни ціннісних орієнтирів у процесі розробки та прийняття маркетингових рішень. Визначено, що ключовими засадами діджитамаркетингу в сфері ритейлу визначено клієнтоорієнтовність, масову індивідуалізацію та застосування цифрових технологій. У результаті узагальнення альтернативних варіантів комплексу маркетингу для ритейлингових підприємств побудовано модель «6Р».ukдіджиталізаціяцифрова трансформаціяритейлпідприємствомаркетингdigitizationdigital transformationretailenterprisemarketingТрансформація маркетингової діяльності ритейлингових підприємствTransformation of marketing activities of retailTheses