Коростылёв, Л. И.Литвиненко, Д. Ю.2022-06-262022-06-262017https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/5738Коростылев, Л. И. Оценка усталостной прочности судокорпусных узлов экспериментально-теоретическим методом с учетом нерегулярности нагружения / Л. И. Коростылев, Д. Ю. Литвиненко // Вісн. ОНМУ. – Одеса, 2017. – № 1 (50). – С. 71–91.На підставі аналізу відомих підходів до оцінки втомної міцності суднокорпусних вузлів при випадковому навантаженні встановлено, що при використанні експериментально-теоретичного методу найбільш придатною є гіпотеза Пальмгрена-Майнера. Розроблені модифіковані залежності експериментально-теоретичного методу для побудови кривої втоми, що дозволяють прийняти в розрахунок вплив ефектів нерегулярності навантаження на величину втомного пошкодження. Виконаний порівняльний аналіз результатів оцінки втомного пошкодження вузла корпусу судна модифікованим експериментально-теоретичним методом і основними практичними методами розрахунку втомної міцності.ruсварной узелусталостное повреждениепредел выносливостинерегулярное нагружениекривая усталостигипотеза Пальмгрена-МайнераОценка усталостной прочности судокорпусных узлов экспериментально-теоретическим методом с учетом нерегулярности нагруженияArticle