Патлайчук О.В.Вишківська В.БКондратенко Л.І.2024-10-292024-10-292022ISSN 2308-4634 (Print)ISSN 2617-0825 (Online)https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.256016https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/9058Молодь і ринок. 2022. № 2 (200). С. 93-99.У статті наголошується на доцільності формування у майбутніх фахівців досвіду розв’язання різнопланових педагогічних проблем, завдань та аналізу педагогічних ситуацій у процесі участі у тренінгах як перспективних засобах розвитку професійного педагогічного мислення. Доведено, що участь у тренінгових програмах сприяє формування актуальної для сьогодення суб’єктної позиції майбутнього педагога, яка представлена як складна багаторівнева якість особистості, що характеризується високим рівнем актуалізованого суб’єктного досвіду, рефлексії, самопізнання, спрямованих на реалізацію творчого потенціалу особистості та її самореалізацію в умовах безперервної професійної освіти.ukпрофесійне мисленняпедагогічне мисленняпрофесійна педагогічна діяльністьтренінгсуб’єктна позиціярефлексіяТренінг як засіб розвитку професійного мислення майбутніх фахівцівArticle