Радченко, Р. Н.Богданов, Н. С.Стахель, А.Андреев, А. А.Radchenko, Roman M.Bohdanov, Mykola S.Stakhel, AndriiAndrieiev, Artem A.2021-05-042021-05-0420152311-3405 (Print)2313-0415 (Online)https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/4029Рациональное проектирование теплоиспользующей системы охлаждения наддувочного воздуха главного судового дизеля = Rational design of a heat recovery system for cooling the scavenge air of the main ship diesel engine considering the seasonal climate conditions / Р. Н. Радченко, Н. С. Богданов, А. Стахель, А. А. Андреев // Зб. наук. пр. НУК. – Миколаїв : НУК, 2015. – № 4 (460). – С. 23–29.Проаналiзовано ефективнiсть охолодження наддувного повiтря суднового малообертового дизеля у дво- та триступеневих охолоджувачах у складi тепловикористовуючої системи охолодження на базi ежекторної холодильної машини, що утилiзує теплоту повiтря. Показано, що основу розрахунку рацiональних параметрiв триступеневих охолоджувачiв становить визначення температури повiтря на виходi з тепловикористовуючого високотемпературного ступеня охолоджувача, який забезпечує глибину охолоджувача, а вiдтак i його аєродинамiчний опiр, порiвнянi з двоступеневими охолоджувачами когенерацiйного типу.ruсудовой малооборотный дизельохлаждениенаддувочный воздухтеплоиспользующая холодильная машинанизкокипящее рабочее телосудновий малообертовий дизельохолодженнянаддувне повiтрятепловикористовуюча холодильна машинанизькокипляче робоче тiлоship low speed diesel enginecoolingscavenge airheat recovery chillerlow boiling working fluidРациональное проектирование теплоиспользующей системы охлаждения наддувочного воздуха главного судового дизеляArticle