Гузенко, Світлана ВалентинівнаHuzenko, SvitlanaГузенко, Светлана Валентиновна2022-01-252022-01-2520192521-1293 (Print)2521-1307 (Online)https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/4981Гузенко, С. Складне речення як засіб реалізації мовленнєвого впливу в українських рекламних слоганах = The legal personality (legal capacity) individual persons in private law relations / C. Гузенко // Наук. записки ВДПУ. Сер. Філологія (мовознавство). – Вінниця : ТОВ "Фірма Планер", 2019. – Вип. 28. – C. 109–115. Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/1fK4NBqVKvsQr-hj9GC2BG_-fiuGpFjSH/viewУ статті висвітлено особливості функціонування складних речень в українських рекламних слоганах, що репрезентує нові засоби реалізації мовленнєвого впливу. Підтверджено наявність у рекламних текстах рис динамічності, невимушеності, наближення до адресата. Охарактеризовано стилістичний ефект семантичної симетричності компонентів складносурядного речення. Звернено увагу на подвійну інформативність складнопідрядних речень з підрядними обставинними, нестандартність семантики складнопідрядних речень з підрядними означальними; переривчастість і різкість парцельованих синтаксичних конструкцій.ukрекламний текстскладне реченнямовленнєвий впливстилістичний синтаксисadvertising textcomplex sentencespeech effectstylistic syntaxрекламный текстсложное предложениеречевое воздействиестилистический синтаксисСкладне речення як засіб реалізації мовленнєвого впливу в українських рекламних слоганахArticle