Коновалов, Дмитро ВікторовичКобалава, Галина ОлександрівнаСтародубець, Сергій ІгоровичKonovalov, Dmitriy VictorovichKobalava, Halina AleksandrovnaStarodubets, Sergiy Igorovich2022-09-252022-09-2520171727-7337 (Print)2663-2217 (Online)https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/6035Коновалов, Д. В. Система охолодження наддувного повітря суднового двигуна внутрішнього згоряння термопресором з упорскуванням перегрітої води = The charge air cooling system of the ship's internal combustion engine by the thermopressor with overheating water injection / Д. В. Коновалов, Г. О. Кобалава, С. І. Стародубець // Авиационно-космическая техника и технология : науч.-техн. журн. – Харьков : ХАИ, 2017.– № 3 (138). – С. 104–111.Проаналізовано схемне рішення із застосуванням термопресора в складі багатоконтурної системи охолодження середньообертового двигуна суднової енергетичної установки. Розглянуто спосіб підвищення ефективності процесу розпилення перегрітої відносно температури насиченняводи в термопресорі. Як показали дослідження, застосування перегрітої води для упорскування в термопресор системи охолодження наддувного повітря суднових двигунів дає можливість збільшити відносне підвищення тиску повітря на виході з термопресора на 5...8 %, з відповідним зменшенням потужності турбокомпресора двигуна.ukтермогазодинамічна компресіятермопресорсистема охолодженнядвигуннаддувне повітряупорскування перегрітої водиthermogasdynamic compressionthermopressorcooling systemenginecharge air coolingsuperheated water injectionСистема охолодження наддувного повітря суднового двигуна внутрішнього згоряння термопресором з упорскуванням перегрітої водиArticle