Швець Ігор АнатолійовичБульба, Олексій Сергійович2022-06-142022-06-142020https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/5387Бульба, О. С. Підвищення ефективності допоміжного судового двигуна, потужністю 615 кВт, за рахунок вдосконалення системи подачі палива : бакалаврська робота ; спец. 142 "Енергетичне машинобудування" / О. С. Бульба ; наук. кер. І. А. Швець. – Первомайськ : ПФ НУК, 2020. – 69 с.Кваліфікаційну роботу виконано відповідно до теми: «Підвищення ефективності допоміжного дизель-генератора, потужністю 615 кВт, за рахунок вдосконалення системи подачі палива. Прототип 6ЧН 25/34.» Приведено опис проектованої силової установки та розглянуто особливості будови та роботи двигуна-прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми, визначено величини складових зовнішнього теплового балансу двигуна, а також сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна. Запропоновано конструкторське рішення щодо застосування на проектованому двигуні акумуляторної системи подачі палива. Розглянуто основні проблеми щодо охорони праці та захисту навколишнього середовища під час роботи проектованого двигуна. Визначено рівень шуму та вібрації проектованого двигуна.ukдвигунпрототипробочий циклпаливна системаакумуляторпаливний насосфорсункашумвібраціяспец. 142 "Енергетичне машинобудування"спец. 142 "Енергетичне машинобудування"Підвищення ефективності допоміжного судового двигуна, потужністю 615 кВт, за рахунок вдосконалення системи подачі палива. Прототип 6ЧН 25/34Other