Zadorozhna, T.Kryms'ka, N.Задорожна, Т.Кримська, Н.2015-06-122015-06-122012https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/1521Zadorozhna, T. Distance learning: historical approaches / T. Zadorozhna, N. Kryms'ka // Гуманіт. вісн. НУК. – Миколаїв : НУК, 2012. – Вип. 5. – С. 16–18.Historical development of distance learning has been analyzed from the point of view of the technologies enhancement investigation. Reviewing the main features of each period and conditions of the learning technologies effective applicationІсторичний розвиток процесу дистанційного навчання аналізується з точки зору дослідження модернізації навчальних технологій. Розглядаються головні характеристики кожного історичного періоду та умови ефективного використання навчальних технологій.entechnologiesinteractive communicationscorrespondence educatione-learninglearnersteacherseducational resourcesmultiple learning stylesWeb-based trainingтехнологіїінтерактивна комунікаціякореспондентська освітаелектронне навчаннявикладачнавчальні ресурсистилі навчанняВеб-навчанняDistance learning: historical approachesДистанційне навчання: історичний підхідArticle