Філатова О. С.Огородник Д. М.Ogorodnyk D. M.2025-04-142025-04-142024https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/10020Огородник, Д. М. Використання ЗМІ у виборчій PR-кампанії = The use of mass media in the election PR-campaign : бакалаврська робота ; спец. 061 ''Журналістика'' / Д. М. Огородник ; наук. кер. О. С. Філатова. – Миколаїв : НУК, 2024. – 50 с.Кваліфікаційна робота присвячена аналізу використання медіа у виборчій PR-кампанії. У роботі розглянуто теоретико-методологічні аспекти PR-кампаній у виборчому процесі, особливості їх організації та реалізації, а також роль ЗМІ у формуванні громадської думки під час виборів. Перший розділ фокусується на специфіці PR-кампаній у виборчому процесі та порівняльному аналізі вітчизняних і зарубіжних практик використання медіа у політичних PR-кампаніях. Автор розглядає основні інструменти та стратегії впливу через ЗМІ, а також важливість медіа в створенні образу політика чи партії. Другий розділ присвячений розробці PR-кампаній для створення позитивного іміджу як окремого політика, так і політичної партії. Вивчені методи та технології використання медіа в даних кампаніях, зокрема аналізуються основні етапи, специфіка контенту та підходи до комунікації через різні медіа-канали. Висновки роботи підкреслюють важливість медіа як основного інструменту в політичних PR-кампаніях та необхідність їх ефективного використання для досягнення високих результатів на виборах.ukPR-кампаніївиборчий процесмедіаімідж політикаполітична партія061 ''Журналістика''PR campaignselectoral processmediapolitician's imagepolitical partyВикористання ЗМІ у виборчій PR-кампаніїThe use of mass media in the election PR-campaignBachelorWork