Заскалета С. Г.Смуглякова М. К.Zaskaleta S. G.Smuhliakova M. K.2023-08-312023-08-312022DOI https://doi.org/10.26661/2786-5622-2022-4-152786-5622 (Print)2786-5630 (Online)https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/6754Заскалета, С. Г. Впровадження інновацій у закладах вищої освіти: досвід, проблеми, перспективи = Implementation of innovations in institutions of higher education: experience, problems, prospects / С. Г. Заскалета, М. К. Смуглякова // Pedagogical Sciences: Theory and Practice . – 2022. – № 4 (44). – С. 107–112.Стаття присвячена проблемі впровадження інновацій у вищих навчальних закладах. Аналіз літературних джерел, предметом якого є впровадження інноваційних технологій в освітнє середовище сучасного навчального закладу з урахуванням позитивного європейського досвіду в сучасній Україні, свідчить про значний інтерес науковців до цих питань. На думку дослідників, вищі навчальні заклади можуть успішно працювати за наявності відповідної підтримки з боку держави та розробки концепції розвитку, як економіки держави загалом, так і її провідної складової частини – вищої освіти. Визначено загальні тенденції. Це: реформування системи професійної підготовки фахівців, інноваційна спрямованість професійної підготовки вчителів. Проаналізовано стан проблеми, вивчено зарубіжний досвід та намічено шляхи його використання. Зазначається, що процеси реформування освіти спрямовані на здобуття майбутніми фахівцями знань, умінь і навичок, перетворення їх у компетентності, що забезпечить успішність їхнього професійного та особистісного розвитку, готовність мобільно реагувати на виклики часу, реалізацію суспільно важливі завдання – навчання впродовж життя. Використання технологій змішаного навчання – це нова організація навчального процесу, яка викликає багато питань до викладачів та адміністрації вищих навчальних закладів: вибір засобів роботи, організація дистанційного навчання; оцінювання учнів та контроль за їхньою навчально-пізнавальною діяльністю, розробка або вибір моделі змішаного навчання, налагодження ефективної взаємодії всіх учасників навчального процесу, забезпечення якості освіти. Перспективним напрямком змішаного навчання є інтеграція онлайн- навчання з традиційним.ukВпровадження інновацій у закладах вищої освіти: досвід, проблеми, перспективиImplementation of innovations in institutions of higher education: experience, problems, prospectsArticle