Сіренко, І. В.Sirenko, I. V.2020-01-242020-01-242019https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/2854Сіренко, І. В. Інформаційні технології як засіб забезпечення ефективності туристичної галузі як складової економіки вражень / І. В. Сіренко // Матеріали всеукр. наук. екон. читань з міжнар. участю «Трансформація економічних процесів у морегосподарському комплексі України», 17–18 груд. 2019 р. – Миколаїв : Вид. Торубара В. В., 2019. – С. 260–263.Розглянуто основні аспекти наявних на ринку туристичних послуг цифрових інформаційних технологій, пов'язаних з віртуалізацією туризму як частини економіки вражень, перспективні напрямки розвитку таких технологій.The basic aspects of digital information technologies available in the tourist services market are considered, connected with the virtualization of tourism as a part of the economy of impressions, perspective directions of development of such technologies.otherтуризмінноваціївіртуальний туризмінформаційні системидіджиталізаціямаркетингІнтернеткомунікаціїінвестиціїtourisminnovationsvirtual tourisminformation systemsdigitizationmarketingInternetcommunicationsinvestmentsІнформаційні технології як засіб забезпечення ефективності туристичної галузі як складової економіки враженьInformation technologies as a means of providing the efficiency of the tourist industry as a complex economy of impactsThesis