Романчук, Н. О.Romanchuk, N. О.2018-02-092018-02-092016https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/2372Романчук, Н. О. Урахування суб’єктного досвіду студента в процесі викладання математичних дисциплін / Н. О. Романчук // Наук. вісн. МНУ. Сер. Педагогічні науки. – Миколаїв, 2016. – № 4 (55). – С. 159–162.У статті досліджуються теоретичні засади та практичні шляхи врахування суб’єктного досвіду студента в процесі викладання математичних дисциплін. Проаналізовано сучасний стан та актуальні проблеми викладання математичних дисциплін у вищих технічних закладах освітиThe article deals with the theoretical background and practical ways of considering subjective experience in teaching students mathematical disciplines. The current state and actual problems of teaching mathematics in higher technical educational establishments are analyzed.otherсуб’єктний досвідматематична підготовкаматематичні дисциплінивищі технічні заклади освітигуманізація освітнього процесусуб’єкт-суб’єктна взаємодіяsubjective experiencemathematical trainingmathematical disciplineshigher technical educational establishmentshumanization of the educational processsubject-subject interactionУрахування суб’єктного досвіду студента в процесі викладання математичних дисциплінConsidering student’s subjective experience in teaching mathematical disciplinesOther