Сидоренко, Л. В.Ратнікова, А. С.Трибулькевич, К. Г.2019-04-232019-04-232019https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/2608Сидоренко, Л. В. Шкільний булінг як соціально-психологічний феномен / Л. В. Сидоренко, А. С. Ратнікова, К. Г. Трибулькевич // Матеріали Всеукр. студент. наук.-практ. конф. "Проблеми соціально-гуманітарних наук", 7 груд. 2018 р. – Запоріжжя: АА Тандем, 2019. – С. 192–198.Стаття присвячена аналізу проблеми шкільного булінгу. Описано основні компоненти, форми булінгу та статусно-рольову структура даного явища. Визначено специфіку та передумови, які сприяють появі систематичної та довготривалої агресії в шкільному середовищі.otherагресіябулінгшкільне середовищерольова структура булінгуосвітньо-виховний процесШкільний булінг як соціально-психологічний феноменOther