Радченко, Р. Н.Богданов, Н. С.Radchenko, Roman M.Bohdanov, Mykola S.2021-05-202021-05-2020162311-3405 (Print)2313-0415 (Online)https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/4174Радченко, Р. Н. Топливная эффективность охлаждения наддувочного воздуха главного судового дизеля теплоиспользующей холодильной машиной на рейсовой линии = Fuel efficiency of the main marine diesel scavenge air cooling by the waste heat recovery chiller on the route line / Р. Н. Радченко, Н. С. Богданов // Зб. наук. пр. НУК. – Миколаїв : НУК, 2016. – № 3 (465). – С. 43–50.Визначена раціональна температура наддувного повітря після відведення від нього теплоти у високотемпературному ступені охолоджувача наддувного повітря, яка обмежує кількість теплоти, що використовується хладоновою ежекторною холодильною машиною для глибокого охолодження наддувного повітря у високотемпературному ступені охолоджувача наддувного повітря суднового малообертового дизеля для кліматичних умов експлуатації судна на рейсовій лінії. Розраховані зменшення питомої витрати палива та економія палива в результаті охолодження наддувного повітря суднового малообертового дизеля для кліматичних умов експлуатації судна на рейсовій лінії Одеса-Йокогама.ruсудовой малооборотный дизельохлаждение наддувочного воздухатеплоиспользующая холодильная машинаудельный расход топливаэкономия топливасудновий малообертовий дизельохолодження наддувного повітрятепловикористовуюча холодильна машинапитома витрата паливаекономія паливаmarine low speed diesel enginescavenge air coolingwaste heat recovery chillerspecific fuel consumptionfuel savingТопливная эффективность охлаждения наддувочного воздуха главного судового дизеля теплоиспользующей холодильной машиной на рейсовой линииArticle