Жувагіна, І. О.Когутенко, К. С.Zhuvahina, I. O.Kohutenko, K. S.2022-09-082022-09-0820182307-2105https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/5832Жувагіна, І. О. Загальнонаукові підходи до формування економічного потенціалу підприємств торгівлі [Електронний ресурс] = General approaches to the formation of economic potential of trade enterprises / І. О. Жувагіна, К. С. Когутенко // Ефективна економіка : електрон. журн. – 2018. – № 5. – С. 1–6. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=6302 (дата звернення: 08.09.2022).У науковій статті досліджено погляди провідних науковців сутності дефініції поняття «економічний потенціал підприємства». Узагальнено структуру економічного потенціалуна основі виокремлення основних його характеристик: об’єктивної та суб’єктивної. Запропоновано авторське визначення поняття «економічний потенціал підприємства» як можливості сукупних ресурсів і компетенцій підприємства створювати результат для зацікавлених осіб за допомогою реалізації бізнес-процесів. Авторами окреслена структура та представлена класифікація економічного потенціалу підприємства: за класифікаційними ознаками та видами проявів потенціалу. Доведено, що структуризація економічного потенціалу підприємства виходить безпосередньо із визначення потенціалу як сукупності ресурсів та компетенцій та підприємства як відкритої економічної системи. Визначено, що під структурою економічного потенціалу підприємства слід розуміти відносно стійкий спосіб організації елементів економічного потенціалу, який розкриває його будову, елементний склад, принцип формування і розвитку.ukпідприємствоторгівляекономічний потенціалкласифікаціяструктураможливостікомпетенціїenterprisetradeeconomic potentialclassificationstructureopportunitiescompetenciesЗагальнонаукові підходи до формування економічного потенціалу підприємств торгівліArticle