Єрмократій, А. О.Гришина, Н. В.Yermokratii, A. A.Grishina, N. V.2020-01-092020-01-092019https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/2823Єрмократій, А. О. Виставкова діяльність як ефективний інструмент стимулювання збуту промислової продукції / А. О. Єрмократій, Н. В. Гришина // Матеріали всеукр. наук. екон. читань з міжнар. участю «Трансформація економічних процесів у морегосподарському комплексі України», 17–18 груд. 2019 р. – Миколаїв : Вид. Торубара В. В., 2019. – С. 201–204.Доповідь присвячена висвітленню стану та ефективності виставкової діяльності як ефективного інструменту стимулювання збуту промислових підприємств. Розглянуто виставкову діяльність у галузі суднобудування.The report is devoted to covering the information on the condition and effectiveness of exhibition activities, as an effective tool to stimulate sales of industrial enterprises. Exhibition activity in the field of shipbuilding is considered.otherвиставкавиставкова діяльністьзбутпромисловістьконкурентна спроможністьexhibitionexhibition activitysalesindustrycompetitivenessВиставкова діяльність як ефективний інструмент стимулювання збуту промислової продукціїEconomics Exhibition activity as effective tool of industrial products promotingThesis