Щербак, О. В.2017-12-042017-12-042016https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/2321Щербак, О. В. Культурні коди з онімним компонентом у комерційній телерекламі: впливовий аспект / О. В. Щербак // Мова : наук.-теорет. часопис з мовознавства. – № 26. – Одеса : «Астропринт», 2016. – С. 20–25.Мета статті полягає в окресленні дефінітивних меж поняття «культурний код» і визначенні впливових потенцій лінгвосеміотичних одиниць цього типу в українській комерційній телерекламі, що продукуються насамперед їхніми онімними конституентами. Відповідно до цього об’єктом наукового зацікавлення стали культурні коди з онімним компонентом, репрезентовані у відповідних рекламних контекстах, а предметом – впливові трансформації, що ними зумовлюються. Для отримання достовірних даних у роботі застосовано методи опису, індукції й дедукції, спостереження, кількісних підрахунків, а також компонентний і контекстуально-інтерпретаційний аналіз. Результатом роботи над зазначеною проблематикою стало всебічне обґрунтування впливового субстрату культурних кодів і визначення сугестивної скерованості цих одиниць з огляду на тип онімного складника. Висновки: основні впливові потенції культурних кодів з онімним компонентом в українській комерційній телерекламі актуалізуються шляхом реалізації ними ідентифікувальної, аргументативної та асоціативно-генерувальної функцій.otherкультурний кодонімвпливсугестогенкомерційна телерекламаКультурні коди з онімним компонентом у комерційній телерекламі: впливовий аспектArticle