Назарова, Г. В.Дибач, І. Л.Назарова, Г. В.Дыбач, И. Л.Nazarova, G. V.Dybach, I. L.2022-01-272022-01-272019DOI: 10.31359/2312-3427-2019-4-2-3242312-3427https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/5013Назарова, Г. В. Інноваційні процеси на ринку освітніх послуг = Innovative processes in the education market / Г. В. Назарова, І. Л. Дибач // Вісн. ХНАУ. Сер. Економічні науки. – Харьків : ХНАУ, 2019. – № 4, т. 2. – С. 324–335.У статті узагальнено основні чинники інноваційних процесів на ринку освітніх послуг в Україні, якими є: науково-технологічні, економічні, соціокультурні, демографічні, глобалізаційні та політичні. Проведено аналіз поведінки суб’єктів освітнього процесу в умовах інноваційних процесів на ринку освітніх послуг. За результатами аналізу запропонована схема покращення функціонування ринку освітніх послуг враховуючи інтереси роботодавців у підготовці майбутніх фахівці, кількісні і якісні потреби ринку праці. В основу запропонованої схеми закладено цикл Шухарта–Деминга, який складається з чотирьох головних складових «Плануй–Виконуй–Перевіряй–Коригуй».ukінноваційні процесиринок освітніх послугтрудовий потенціалNEET-молодьнавчання протягом життяцикл Шухарта–Демингаинновационные процессырынок образовательных услугтрудовой потенциалNEET-молодежьобучение в течение жизницикл Шухарта–Демингаinnovation processeseducational services marketemployment potentialNEET youthlifelong learningSchuhart-Deming cycleІнноваційні процеси на ринку освітніх послугArticle