Чередниченко, А. К.Ткач, М. Р.Тимошевский, Б. Г.Проскурин, А. Ю.Cherednichenko, A. K.Tkach, M. R.Timoshevsky, B. G.2021-09-012021-09-0120161727-7337 (print)2663-2217 (online)https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/4293Эффективность термохимической регенерации тепла в энергетической установке судна класса «река–море» = Thermochemical heat recovery efficiency of the "River-sea" ship power plants / А. К. Чередниченко, М. Р. Ткач, Б. Г. Тимошевский, А. Ю. Проскурин // Авиационно-космическая техника и технология. – 2016. – № 8 (135). – С. 29–35.У статті подано аналіз вимог до енергетичних установок суден. Виявлено групи «визначаючих» критеріїв в залежності від цільової функції судна і визначена їхня пріоритетність. Визначена перспективність застосування термохімічної регенерації тепла в складі мобільних енергетичних комплексів, в тому числі суднових. Представлені основні положення математичної моделі енергетичної установки з термохімічною регенерацією. Наведено результати дослідження ефективності використання термохімічної регенерації тепла в судновій енергетичні установці, стосовно до суднових двигун-генераторів на базі ДВЗ потужністю 300…500 кВт. Дослідження дозволило виявити, що раціонально утилізувати для отримання синтез-газу шляхом конверсії біоетанолу від 32 до 50% теплоти відхідних газів. Результати досліджень можуть бути використані при проектуванні енергетичних установок стаціонарних та мобільних об'єктів, в тому числі суднових енергетичних установок.ruэнергетическая установкарегенерация теплаэтаноладвигатель внутреннего сгораниясинтез-газотходящие газыенергетична установкарегенерація теплаетанолдвигун внутрішнього згоряннясинтез-газвідхідні газиpower plantheat recoveryethanolinternal combustion enginethe synthesis gasexhaust gasesЭффективность термохимической регенерации тепла в энергетической установке судна класса «река-море»Article