Крамаренко І. С.Іщенко О. А.Чепелєва А. А.Kramarenko I. S.Ishchenko E. A.Chepeleva A. A.2024-10-092024-10-092021DOI: 10.31359/2312-3427-2021-2-3-112312-3427 (Print)https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/8921Крамаренко, І. С. Гендерні стереотипи в бізнесі: сучасний стан та демократичні перетворення = Gender stereotypes in business: current state and democratic transformations / І. С. Крамаренко, О. А. Іщенко, А. А. Чепелєва // Вісн. ХНАУ. Сер. Економічні науки. – Харків : ХНАУ, 2021. – № 2, т. 3. – С. 11–19.Метою написання статті є дослідження сучасних стану формування гендерних стереотипів у бізнесі та аналізу демократичних перетворень у цьому напрямі. Розкрито концептуальні підходи досліджень в області гендерних аспектів лідерства. Наведено неформальні ролі жінок-лідерів у чоловічому діловому світі. Розкрито відмінності у якостях, стилях управління, професійному самовизначенню успішних жінок і чоловіків. Наведено приклад моделі реалізації гендерних пріоритетів з переліком складових компонент.ukгендерні стереотипибізнесдемократичні перетворенняgender stereotypesbusinessdemocratic transformationsГендерні стереотипи в бізнесі: сучасний стан та демократичні перетворенняGender stereotypes in business: current state and democratic transformationsArticle