Бєлоусова, С. М.Давиденко, О. Б.Bieloysova, S. M.Davidenko, O. B.2019-01-102019-01-102018https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/2537Бєлоусова, С. М. Самостійна робота студентів як фактор підвищення ефективності навчання = Students’ self-study as a means of education efficiency enhancement / С. М. Бєлоусова, О. Б. Давиденко // Гуманіт. вісн. НУК. – Миколаїв : НУК, 2018. – Вип. 11. – С. 8–10.В статті розглядається самостійна робота студентів як фактор підвищення ефективності навчання, що сприяє формуванню пізнавальної активності студентів. Аналізується роль викладача в організації самостійної роботи студентів. Розглянути умови, необхідні для підвищення ефективності самоосвіти студентівThe article deals with the students’ self-study as a factor in increasing the effectiveness of learning, contributing to the formation of cognitive students’ activity. The role of the teacher in organizing students’ self-study work is analyzed. The conditions necessary for improving the effectiveness of students’ self-education are considered.otherпізнавальна активністьнавчальна діяльністьактивізаціясамостійна роботаспільна діяльністьметод проектівeducational activityactivationindependent workjoint activitymethod of projectsСамостійна робота студентів як фактор підвищення ефективності навчанняStudents’ self-study as a means of education efficiency enhancementOther