Сотер, МаріяСотер, МарияSoter, Mariia2022-10-052022-10-0520172077-1827https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/6101Сотер, М. Використання веб-квестів у підготовці майбутніх інженерів-судномеханіків до міжкультурної комунікації = Web-quests usage in preparation of future marine mechanical engineers for intercultural communication / М. Сотер // Гуманізація навчально-виховного процесу. – 2017. – № 4 (84). – С. 125–138.У статті проаналізовано можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема веб-квестів, у підготовці майбутніх інженерів-судномеханіків до міжкультурної комунікації. Акцентовано, що ця технологія дозволяє студентам як поглибити, розширити, систематизувати та закріпити отриманні теоретичні знання і практичні уміння й навички, так і відшкодовувати брак комунікації та інтеракції з реальними носіями мови завдяки автентичності текстового матеріалу розміщеного у мережі Інтернет; сприяє розвитку пізнавальних здібностей та активності студентів, творчої ініціативи і відповідальності, формуванню самостійного мислення, здатності до саморозвитку, самовдосконалення та самореалізації; розвитку дослідницьких умінь, інтеграції знань і упорядкуванню інформації.ukінформаційно-комунікаційні технологіївеб-квестінформаційні Інтернет ресурсиміжкультурна комунікаціясуб’єкт-суб’єктний підхідинформационно-коммуникационные технологиивеб-квестинформационные Интернет ресурсымежкультурная коммуникациясубъект-субъектный подходinformation and communication technologiesWeb-QuestInternet information resourcesintercultural communicationsubject-to-subject approachВикористання веб-квестів у підготовці майбутніх інженерів-судномеханіків до міжкультурної комунікаціїArticle